Dédike

:)

Kommentek:

  • margit2: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! :-) (2015.05.11. 08:34) 2015 jan. 19
  • Aloha3: :-( Nyugodjon békében! További szép estét, jó hetet kívánok neked Dédike! :-) (2015.01.19. 18:50) 2015 január 12
  • Dédike: Igen, mindenki siratja a régit. Ez nem egy jó konstrukció! (2015.01.11. 03:01) 2015. I. 2.
  • Turmixoló: Majd mennek ismét. Így év végére nagyon letud amortizálódni az ember, mindent jobban a szívére ves... (2015.01.03. 16:56) XII,29.
  • ToPa: :) Hát földrajzilag itthon épp.. Blogilag: lucikaya.blogspot.hu/ meg itt.. De ott vagyok mondj... (2014.12.31. 11:22) XII. 28. VASÁRNAP.

Látogatók:

***
Flag Counter

Címkék

2013.03.07. 08:51 pitypangoss

Mert olyan szép... Ancsától

Vallomás a gyerekednek!

Eljött a pillanat, hogy a világra jöttél,
pici kis szemeiddel, a szemembe néztél.
Kicsi kis szádat csak nekem nyitottad,
hogy halljam, hogy végre itt vagy.
Enyém volt a nap, amikor születtél,
könnyeim csordultak, hogy végre meg jöttél
.Az első kis lépted csak én láttam,
az első kis szavad a fülembe zártam.
Két kicsi kezed felém nyújtottad,
hogy öleljelek mindig, és még jobban.
Öleltelek, csókoltalak, ahogyan csak lehet,
hogy érezzem, mennyire szeretsz.
Mosolyoddal varázsoltál, ha szomorú voltam,
pillantásod nyugtatott, ha a nevedet súgtam.
Titokban néztél, ha rosszat is tettél,
de nem bántott, hisz boldoggá tettél.
Teltek az évek, és lassan fel nőttél,
előttem álltál, és arcomba nevettél.
Nevettél, mert tudtad, hogy szeretlek,
öleltél, ha a szemeimből folytak a könnyek.
Folytak, mert tudtam, hogy büszke lehetek,
hisz ő az én lányom, akit nagyon szeretek.
Ma előttem állsz, magasabb is lettél,
fülembe súgod, hogy nagylány lettél.
Ez a nap már az a nap, amit mindig is láttam,
felnőtt lett a lányom, hisz csak erre vártam.
Mától már tudod, hogy miért is születtél,
feladatod van, hogy mást is szeressél.
Szeress úgy engem is, ahogy én szeretlek,
mert boldog vagyok, hogy az édesanyád lehetek!

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://evimamika.blog.hu/api/trackback/id/tr636018375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evimami 2013.03.07. 12:57:07

Évikém, és Anikóm. nem tudom melyikőtöktől kapta, de nagyon szépen köszönöm. Már ti is tudjátok, Mi a boldogság. Köszönöm.

evimami 2013.03.07. 12:59:04

Na én vaksi. Most látom, hogy Anikom volt. Kicsi Csurikám. Légy olyan boldog a tiéiddel, mint én voltam Veled. Szeretlek mama.

margit2 2013.03.10. 08:19:29

Nagyon szép és megható ez a vers! %smile%
süti beállítások módosítása