Dédike

:)

Kommentek:

  • margit2: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! :-) (2015.05.11. 08:34) 2015 jan. 19
  • Aloha3: :-( Nyugodjon békében! További szép estét, jó hetet kívánok neked Dédike! :-) (2015.01.19. 18:50) 2015 január 12
  • Dédike: Igen, mindenki siratja a régit. Ez nem egy jó konstrukció! (2015.01.11. 03:01) 2015. I. 2.
  • Turmixoló: Majd mennek ismét. Így év végére nagyon letud amortizálódni az ember, mindent jobban a szívére ves... (2015.01.03. 16:56) XII,29.
  • ToPa: :) Hát földrajzilag itthon épp.. Blogilag: lucikaya.blogspot.hu/ meg itt.. De ott vagyok mondj... (2014.12.31. 11:22) XII. 28. VASÁRNAP.

Látogatók:

***
Flag Counter

Címkék

2009.10.26. 16:16 pitypangoss

 

Ki, hogy vélekedik az új infulenza oltásról?

Véleménykutatás!

19 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://evimamika.blog.hu/api/trackback/id/tr936020258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csacsek 2009.10.26. 16:28:36

Be nem adatnám. Minek? Ha nem is ebből a törzsből fejlesztették ki az oltást, hanem valami 1927 influenza járvány vírustörzsből. Minek, ha van benne alumínium, higany.... Hogy merjem beadatni magamnak a szívem miatt, ha a gyerekeknek azt hiszem 5 (???) éves kor alatt nem ajánlják. Meg ha jól tudom terhes nőknek se. Ha az ő szervezetük gyenge, én mit mondjak az enyémről? (a szívem miatt) Állítólag megkapnám ingyen. de nem, engem nem érdekel. Elnézést, ha nem pontos teljesen az irományom, de nem nézek tévét, nem tudom a korhatárt pl.

kerimama 2009.10.26. 16:36:06

Semmiképpen nem adatom be! Egy ilyen hipp-hopp összedobott vakcina,ki tudja milyen. Most olvastam,hogy a Backstreet Boys énekese beadatta magának,majd rá pár napja beszélni is alig bírt! Na köszönöm ebből nem kérel. Azt is bánom,hogy tavaly Gabikát beoltattam influenza ellen! Azóta cukros!:(

Dédike 2009.10.26. 16:38:33

Csacsek Amiről te irsz, az a járvány volt a spanyol nátha!. Sokakat elvitt. Anyukám csodával hatásos módon élte túl gyerekként. 1968-cas "á víruzst" én szenvedtem meg 18 évesen, ebből fejlődőtt ki a későbbi asztmám. A bécsi vírust szintén megszenvedtem, Te még akkor sem éltél. Ezek az ujjá alakult törzsek egyre jobban erősödnek és tarolnak.

csacsek 2009.10.26. 16:41:05

Dédike, én mondom, csak ennyit tudok. Hogy mikori a vírustörzs, amiből kifejlesztették az oltást.Fogalmam sincs, hogy mi volt akkor....de nem is igazán érdekel. Mert a jelen számít. És amit kerimama is ír.... hát, még mindig a véleményem: nem.

csacsek 2009.10.26. 17:04:39

Nézd csak, ezt találtam: "A neves angol orvosi szaklap, a British Medical Journal múlt havi számában tanulmányt közölt a fenti tényről. A tanulmányban többek között ez áll: „Az igazság az, hogy az oltóanyagok nem hatékonyak, általában veszélyes mellékhatásokat hordoznak, és sok esetben valójában előmozdítják a pandémiát – a járvány világméretű terjedését” – jelentette ki dr. Leonard Horowitz, a Harvard Egyetem tapasztalt orvos kutatója, közegészség-tudományi szakember. Több a kára, mint a haszna „Tény, hogy ezzel ma már a legtöbb egészségügyi dolgozó tisztában van, és nem bíznak abban, hogy bármiféle sertésinfluenza-vakcina többre volna képes annál, mint hogy még több problémát okoz, és veszélyt hoz a páciensre, akit védeni ígér.” Dr. Horowitz szerint a vakcinák több kárt okoznak, mint hasznot, és alig jelentenek többet, mint a gyógyszeripari cégek profitszerzését – a járványokból és az oltások mellékhatásainak gyógyításából. „A H1N1 újinfluenza-oltás inkább gyógyszernek, mint oltásnak nevezhető, mivel egész listát tartalmaz mérgező kémiai összetevőkből, amelyek súlyos mellékhatásokat okozhatnak, beleértve a Guillain-Barré szindrómát, egy halálos bénulással járó kórt, amely széles körben megjelent az 1976-os sertésinfluenza elleni oltási kampány után.” Dr. Horowitz oktató CD-t és DVD-t is készített „Horowitz a vakcinákról” címmel, hogy felvilágosítsa az embereket az oltások kockázatáról. Édesanyja az 1976-ban kapott sertésinfluenza-oltás következtében halt meg... A mellékhatásokról szinte semmit sem tudnak Dr. Horowitz kutatásokat végzett az oltóanyagok történetéről és hatékonyságáról, és úgy tartja, hogy az orvosok és a szülők túl kevés információval rendelkeznek ahhoz, hogy felelős döntést hozhassanak, amikor a vakcinák kockázatát mérlegelik. Dr. Leonard G. Horowitz nemzetközileg ismert személyiség, aki a közegészség-tudomány, a magatartástudomány, a járványtan és a természetes gyógyítás tudományágait műveli. A Harvard Egyetemen szerezte közegészség-tudományi diplomáját, egészségnevelői-tanácsadó pszichológusi diplomáját pedig a Beacon College-ban. Sokan osztják dr. Horowitz nézeteit a szakorvosok közül is. Dr. Mercola orvos-természetgyógyász idézi dr. Blaylock neurológus figyelmeztetését az újinfluenza elleni oltásra vonatkozóan (Dr. Russel Blaylock: Vaccine may be more dangerous than swine flu): „A legtöbb ember nem tudja, még az orvosok sem, akik az oltást ajánlják, hogy a gyógyszeripari cégek klinikai kísérletei során a páciens megfigyelését csak az oltást követő egy-két héten át végzik – az idegrendszeri reakciók azonban hónapok, évek múlva jelennek meg.” Dr. Blaylock azt írja, hogy a gyógyszercégek nagyon biztonságosnak találták a tesztelések során az oltóanyagban felhasznált szkvalént. Független intézetek kutatásai azonban mind arra mutattak rá, hogy erős az összefüggés a szkvalén, illetve a szkvalént tartalmazó MF-59 (az MF-59 olyan segédanyag, amely képes beindítani a szervezet immunválaszát – a szerk.) és az autoimmun betegségek között."

kata... 2009.10.26. 17:17:30

Nem adatom be-még soha semilyen influenza oltást nem adattam be..de aki úgy érzi magát biztonságban,tegye.A kötelezőt a gyerekeknek pl,soha ki nem hagytam,és nem is hagynám!! Az influenzát,ha elkapom,ki kell feküdni!!

Andi73 2009.10.26. 18:27:33

Tömören.....én nem adatom be se magamnak, sem a gyerekeknek. Az én véleményem. Puszi dédike.

Thalia 2009.10.26. 19:00:15

Én sem szoktam beadatni magamnak, sőt anyukám sem, pedig ő krónikus beteg...Most felajánlották a munkahelyen, hogy megkaphatjuk, mivel ugye közszféra és rengeteg ember megforul nálunk, de én nem kértem...Nem gondolom, hogy ez az influenza más lenne bármelyiknél...Akik eddig belehaltak, mind betegek voltak, legyengült szervezettel...És világszerte ennyien meghalnak bármelyik más infuenzában is...Kicsit túl van reagálva ez a kérdés szerintem a médiában...

Ildikó 2009.10.26. 19:17:40

Nem, nem, nem! Egyet értek Kerimamával gyorsan összedobott dolog ez.

iluska 2009.10.26. 20:05:03

én sem adatom be, a férjem sem, egyikünk családja sem. Nekem lehet hogy a gyerekkori oltás is közrejátszik a betegségemben, és ezért még jobban ellene vagyok. Dédike Te hogy vélekedsz az oltás beadásáról?

cinci 2009.10.26. 21:46:58

Én se adatom be magamnak..én egy nagy gyógyszer biznisznek tartom ezt az egészet... Minden évben van járvány,és minden évben halnak meg emberek az influenza szövődményétől... Dédike ..és te mot gondolsz róla???? Puszi

Miss Varjú 2009.10.26. 23:10:30

Orvostól hallottam: ő nem adatná be, de ha másoknak is ezt tanácsolja, akkor kirúgják. Az oltóanyag le van gyártva, el kell adni. Egyébként egészségügyben dolgozóknak kötelező volt beoltatni maguk... Hm... Ha félsz az influenzától, egyél almát; jelmondatom. :D

Ildikó 2009.10.27. 17:48:40

Dédike! Ho vagy? Mit csinálsz?

Dédike 2009.10.27. 18:29:52

Ildikó: Te kérdezel ilyet, akinek kertje, virágai álatai vannak!

linbori 2009.10.27. 21:15:43

Határozottan NEM. Sem magamnak sem a gyerekeknek. (Bár eddig sem oltattunk influenza ellen. Nem is kapták el soha.Pedig jártak óvodába,bölcsébe és velem mindenhova)

Ildikó 2009.10.28. 16:25:04

Nekem már csak kutyám, macskám van. Így azt, hogy se kutyám, se macskám nem mondhatom.%mrgreen%%mrgreen% Én megkaptam volna ingyen az oltást, kérdezték is, akarom-e? Hát kösz, nem!

Andi 2009.10.29. 11:07:06

Dédike! Én mindig beadatom az aktuális influenza oltást. Azt most is kérni fogom, de a H1N1-est azt nem. Akkora reklámot csináltak neki, hogy már csak azért se:)) Ráadásul többnyire enyhe lefolyású. Antibiotikumot is talán 25 éve nem szedtem. Remélem, ha tényleg szükségem lenn rá egyszer, akkor tényleg hatásos lesz.

N0r1 2009.10.29. 19:56:10

Nem adatom be magamnak, de nagy mamámnak se engedném, hogy be adassa magának.

ametiszt 2009.10.31. 08:53:36

Szó sem lehet róla. Egy gyógyszert mielőtt forgalomba hoznak, hosszú időn át vizsgálják a hatását.Több száz emberen. Itt nem történt semmi ilyesmi,bedobták a forgalomba. Sokkal fontosabb az immunrendszer erősítése,egészséges életmóddal. Ha egészséget szeretnénk,tenni kell érte,és nem azt,hogy beadatunk egy vacak oltást,amiről még nem tudható,mit vált ki.
süti beállítások módosítása