Dédike

:)

Kommentek:

  • margit2: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! :-) (2015.05.11. 08:34) 2015 jan. 19
  • Aloha3: :-( Nyugodjon békében! További szép estét, jó hetet kívánok neked Dédike! :-) (2015.01.19. 18:50) 2015 január 12
  • Dédike: Igen, mindenki siratja a régit. Ez nem egy jó konstrukció! (2015.01.11. 03:01) 2015. I. 2.
  • Turmixoló: Majd mennek ismét. Így év végére nagyon letud amortizálódni az ember, mindent jobban a szívére ves... (2015.01.03. 16:56) XII,29.
  • ToPa: :) Hát földrajzilag itthon épp.. Blogilag: lucikaya.blogspot.hu/ meg itt.. De ott vagyok mondj... (2014.12.31. 11:22) XII. 28. VASÁRNAP.

Látogatók:

***
Flag Counter

Címkék

2009.02.03. 19:25 pitypangoss

Teljes méretű kép megtekintése

 

 

 

E.ON mit szoltok a nagyvonalúságához?

Vajjon az a tízezer ft-os élelmiszer adomány miből fog állni, és miért a polgármesteri hivatal döntésén fog múlni, hogy ki kapja? Nem mindenkinél egyformán volt a falvakba áram hiány?

Egyszer lett egy kőzlemény kiküldve, hogy 2 órai áram szünet után, ha nem bejelentett, kártérítést fizetnek, ha nem tudják megjavítani.

Akkor most ez nem érvényes?,  mivel a hó minősége nem volt megfelelő a számukra?

Segítsetek, mert ezt én nem értem egyáltalán. de biztos velem van a baj, mert öreg vagyok, és nehéz a felfogásom.

Próbáltam a fagyasztoim tartalmát össze számolni, de ha tönkre menne az kész katasztrófa lenne számomra. Pedig csak 2 napot binának ki.

Nem lehetett volna több munkást oda vinni?  Biztos azokban a kis falvakban nem lakott egy nagy kutya sem.

10 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://evimamika.blog.hu/api/trackback/id/tr156020817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cinci 2009.02.03. 19:57:41

Én se értem... Könnyen beszélnek a kis emberrel,az van amit ők akarnak.

linbori 2009.02.03. 20:18:09

Én sem értem... Nekem pl olyan a lakásbiztosításom,hogy ha bármi okból kiolvad a fagyasztóm akkor a tartalmát fizeti. Dédinké is ilyen,ő már járt így amikor egy lakó úgy leáztatta a házat,hogy áramtalanítani kellett amíg kiszáradtak a villanyórák. Fizetett is neki a biztosító.

dédike 2009.02.03. 20:22:39

Limbori: oda az ügyesség csak próba időre engedett be a blogod meg állt a tudományom.

bogyo 2009.02.03. 21:37:37

Szép álmokat !

Thalia 2009.02.04. 05:29:16

Dédike, tök jogos a felháborodásod, mi is fejet vakargatva hallgattuk a hírekbe, hogy hogy is van ez...arról nem is beszélve, hogy tudod, a párom telefonszerelő, de az előző munkahelyén voltak villanyszerelelő csapatok is, akik alvállallkozásban dolgoztak az e-onnak is...a múlt héten otthon lebzseltek, mert itt helyben nem volt nekik munka...ilyenkor miért nem viszik őket legalább pár napra a szomszédos megyékbe, ha ott gáz van???

Selyem 2009.02.04. 07:34:31

Nos, ezt én se értem.... :(

N0r1 2009.02.04. 09:45:35

Sajnos senki se érti.

Szkupika 2009.02.04. 13:45:08

Én sem értem..és az meg külön undorító, hoyg a hó minőségét kritizálják...mondják meg kerek perec mi van és kész...ennyire már ne ....én sem értem...és igen, nem elég az a hűtőláda telerakásához...bizony nem:( Az E-ON nem vállalja hoyg nem jól végezte a dolgfát és kész...nem kell itt az időjárásra fogni..és ha hibázott akkor meg vallja be és kész...de nem...:( Amikro a számlát kell fizetni és késik valaki akkor bezzeg ráteszi a késedelmit:( Dédike...én uyge egy-két évvel vagyok csak fiatalabb, de én sem értem ezt....:(:(:(Nekünk most szerencsénk volt, m ert az alföldön nem volt ilyen...de kitudja mikor lesz...sorban van itt mindenkinek a háza:(

kata... 2009.02.04. 16:41:48

Dédike,mi is azt beszéltük,ha ez itt történik,és ki kell dobnom mindent a fagyasztóból,akkor mit eszünk utána??nem kis összegnyi élelmiszerről van szó! Nem szabadna annyiban hagyni,remélem lesz valaki,aki melléjük áll,és kijárja az igazukat..

dédike 2009.02.04. 18:32:15

A falvakba ijenkor disznóvágások után egy évi hüskészletet tárolnak +a megtermelt zöldségek. Az egy vagyon egy kisnyugdijasnak. A megélhetéseveszhet oda.
süti beállítások módosítása