Dédike

:)

Kommentek:

  • margit2: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! :-) (2015.05.11. 08:34) 2015 jan. 19
  • Aloha3: :-( Nyugodjon békében! További szép estét, jó hetet kívánok neked Dédike! :-) (2015.01.19. 18:50) 2015 január 12
  • Dédike: Igen, mindenki siratja a régit. Ez nem egy jó konstrukció! (2015.01.11. 03:01) 2015. I. 2.
  • Turmixoló: Majd mennek ismét. Így év végére nagyon letud amortizálódni az ember, mindent jobban a szívére ves... (2015.01.03. 16:56) XII,29.
  • ToPa: :) Hát földrajzilag itthon épp.. Blogilag: lucikaya.blogspot.hu/ meg itt.. De ott vagyok mondj... (2014.12.31. 11:22) XII. 28. VASÁRNAP.

Látogatók:

***
Flag Counter

Címkék

2008.07.10. 16:59 pitypangoss

DÉDI NAPJA.

Kis dédikém el kezdte a gyümölcsevést, barackkal.
Még van meggyem, és ribizlim, le szedem, és le fagyasztom neki, had legyen sok vitaminja.
A fák az utcán vannak. Évek óta nem én voltam a termés élvezője, mert a kisebbségnek erre vitt az útja, és megszabadítottak tőle. Az idén nem veszik, így nekik nem kell, hát megmaradt nekem. Alul a könnyű részt már megszedtem, és elraktam, de az nem a manónak való.
Így hát újra felkötöttem a szedő kötényt. A ruhámon persze nem volt zseb, így a mobilom, mit a Manólány parancsára állandóan hordok, a bögyömbe került, hogy ha baj van velem, kéznél legyen. A nyakamba ugyan is nem akaszthattam, mert ha fenn akad a fán, megfojt, és a továbbiakban már másra sem lesz szükség, ne hogy telefonra. Az eddigi meleg, meg az elmúlt eső, vihar hatására hímes tojásokká váltak a meggy szemek. A szárak a fán, a meggyszemek, ha ügyes voltam a kezemben landoltak. A nagyobb baj azonban az lett, hogy el kezdtem félni a létrán, mivel meggy már csak a felső régiókban található. Két kézzel, ugye bár ha az ember kapaszkodik, mivel szedi a meggyet? Pótkezem meg sajna nincs. Ha a számba veszem, nem steril, meg, meg is eszem. A szél is el kezdett erősebben fújni. Mire még is csak egy kézzel a fába kapaszkodva, a billegő könnyű alumínium létrán egyensúlyozva meg szedtem, amit lehetett, a lábaim kellő kép beremegtek, pedig egyedül voltam és bizti, nem csináltam, mást. De egy izgő mozgó kis dédi mindent meg ér. A kis bogárért mindent. Jövő héten talán a karjaimba is tarthatom, mert talán jönnek haza. Már alig várom.
Így van a fagyasztóba centrizett meggy lé, turmikszból leszűrt sűritmény, és apróra darált meggy husi.
Tanulság: lehet, hogy jobban jártam volna, ha az idén is megszabadítanak a terméstől, és venni kelet volna pár kilót. Hogy könnyebb dolgom lett volna, az biztos. Nem fáradtam volna így eeeeeeeeeeeeeeeel!
Mind ez nem lévén elég egy napra, már fel is volt mosva, csak még a vödörből a vizet ne öntöttem ki, de se baj örömmel szalad be a gonosz kis kutyám, és zsupsz, a vödör borúl, a hajam a meredezéstől a plafont súrolja, pedig kicsi vagyok, és kezdem az egész takarítást elölről……………………………
Ez volt a tegnapi nap. Ma a megérdemelt pihenés mezejére léptem. Csak egy kis meggylekvár főzése volt a dolgom.
Jól van: a szlogen úgy is az, hogy „a nagy maminak úgy sincs semmi dolga „.
Mindenkinek pihentebb szép jó estét kíván a dédi.SZIASZTOK.

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://evimamika.blog.hu/api/trackback/id/tr1006021022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2008.07.10. 20:00:14

.... Azért szerencse, hogy nem estél le a létráról! Nagyon merész vagy!...Hát ma aztán igazán megérdemelted, hogy a meggylekvár főzésén kívül nem kellett különösebb munkát csinálnod... Pihenjél még este is! %smile%

Ancsa 2008.07.11. 08:12:10

Mindig talál valami melót magának... meg bátor és bevállalós... De vigyázhatna magára!

dédike 2008.07.11. 10:16:16

majd ha már egyaltalán nem megy a meló.Így is kevés a teljesítés.

Manólány 2008.07.11. 10:26:26

Elég az dédike:)
süti beállítások módosítása