Dédike

:)

Kommentek:

  • margit2: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! :-) (2015.05.11. 08:34) 2015 jan. 19
  • Aloha3: :-( Nyugodjon békében! További szép estét, jó hetet kívánok neked Dédike! :-) (2015.01.19. 18:50) 2015 január 12
  • Dédike: Igen, mindenki siratja a régit. Ez nem egy jó konstrukció! (2015.01.11. 03:01) 2015. I. 2.
  • Turmixoló: Majd mennek ismét. Így év végére nagyon letud amortizálódni az ember, mindent jobban a szívére ves... (2015.01.03. 16:56) XII,29.
  • ToPa: :) Hát földrajzilag itthon épp.. Blogilag: lucikaya.blogspot.hu/ meg itt.. De ott vagyok mondj... (2014.12.31. 11:22) XII. 28. VASÁRNAP.

Látogatók:

***
Flag Counter

Címkék

2009.03.01. 13:26 pitypangoss

 

Magdusnak:

Nem szabad félni és megriadni.

Ez egy gép, és megpróbálsz rajta uralkodni. Én is úgy kezdtem, hogy itt nyomd meg, ott ez jön ki, és a továbbiakban már saját magam is rájöttem dolgokra, mert érdekelt. Pedig ez tényleg nem az én korosztályom műfaja. Itt én vagyok a matuzsálem!

Először, mindent leírtam, és lassan ment, de ma, már meg vagyok magammal elégedve. Bár előbb elkezdtem volna.

Mikor hajdanán Manólány bekapcsolta a gépét és oda ültetett, hogy olvassam valamelyik újságot, az lett a vége, hogy mindent kinyitottam, és jött nevetve, hogy "mit csinálsz? Az ablakokat be is kell csukni". Én meg csöndben sunyítottam, mert azt sem tudtam, milyen ablakról van szó. A becsukás, meg csak a lakás ajtóra vonatkozott nálam.

Hát ez volt a kezdet.

Csak biztatni tudlak, hisz Cinci, és sokan mások, akik szintén menők jönnek és segítenek ha az ember elakad. Jó kis segítőkész társaság ez.

Én is úgy kaptam a blogomat. A leveles ládámat, / na látod avval ma is volt gondom, mert nem tudom, hogy a szívecskéim jó helyre mentek-e, de remélem, majd megírják/.

Úgy, hogy csak bíztatni tudlak kezdj neki, és menni fog.

 

Sok sikert kívánok,

Szeretettel DÉDI

11 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://evimamika.blog.hu/api/trackback/id/tr76020777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magdus 2009.03.01. 13:54:14

Dédike drága Köszönöm, jól esnek bíztató szavaid, tudom, hogy kishitü vagyok, de nincs aki fogja a kezem, ha elrontok valamit,. Nagyon "megfizettem", amíg eljutottam idáig is, mert még a klaviatúrát sem tudtam használni. Elárulom Neked, hogy én a Matuzsálem tesója vagyok: 70 éves, nagyon elfáradt, nagyon egyedűl élő /25 /éves ember, aki sok mindent csinált már életében, pl. 55 évesen szereztem meg a jogosítványt, de ehhez már nincs akkora türelmem. Talán, ha valaki itt ülne, s irányítana, de a családom nagyon elfoglat, az unokáim24 évesek, már a diplomájukon dolgoznak. Bocsáss meg nekem, tudom, hogy igazad van, mégsem tudom már elképzelni, hogy ennél többre képes legyek. Mindenképpen köszönöm, s ha így megfelelek, sűrűn fogsz látni az oldaladon. Kívánok nagyon kellemes vasárnap délutánt, s köszönöm, hogy szántál rám időt. Ölellek:Magdus

Dédike 2009.03.01. 14:28:42

Gyere szívesen látlak. A jogsiért irigyellek. műszaki analfabéta vagyok. Meg a keretbe sem fért soha bele egy kocsi fenntartása. Nekem is a magányom oldására rendezte Manólány.

Dédike 2009.03.01. 14:33:56

Valakinél olvastam: Manolány írta, lehet kinnt kapirgálni. Hát megrendeztem a felvonulást, de jelentem, nem lehet. Jöjjön át és mutassameg. A derekam egy perc múlva elkezdett fájni. két perc múlva fázta, Így beszüntettem a kivonulást., és vissza húzodtam a meleg vackomba. El lehet mondani, "valami van, de nem az igazi".

Klarissz 2009.03.01. 15:41:55

Hajrá Dédike! Hajrá Magdus!

cinci 2009.03.01. 15:59:26

Szia Dédike Hideg van még a kertre,maradj velünk inkáb.... A magduskának szivesen segítek mindenbe,mondtam neki...de Ő nagyon el zárkózik... Nem érzett rá még az ízére.. ÁÁÁÁ nem vagyok ám Én se olyan ügyes....Én is sok segítséget kaptam:):)

Dédike 2009.03.01. 16:02:04

Pedig nagyon tudná élvezni. Tudom magamról.

Nóri 2009.03.01. 16:22:55

Sok sikert mindenkinek.

Manólány 2009.03.01. 16:47:46

Magduska, ha a jogsi sikerült, akkor ez gyerekjáték:) Ha valamiben tudok szívesen segítek. Dédike, a torna segít az izmok lazításában, na meg egy plusz pulcsi és már nincs is olyan hideg.

Thalia 2009.03.01. 17:06:48

Dédikém, szívecskék megjöttek!!! :) Köszönöm!

Dédike 2009.03.01. 17:43:01

Ez volt az ilyen első próbálkozásom. Örülök a sikeremnek.

Gyöngyi 2009.03.02. 10:48:14

Dédike, tegnap én is lementem a kertbe, hogy hátha lehet valamit kapirgálni, olyan szépen sütött a nap! Nagyon csalóka volt, hideg volt nagyon, így csak megszemléltük, mit kell MAJD csinálni, és bújtunk vissza a meleg szobába.. Magdus, nagyon szívesen segítek, hidd el, nem fáradság, csak szólni kell, tudod, néma gyereknek anyja se érti a szavát:)..
süti beállítások módosítása