Dédike

:)

Kommentek:

  • margit2: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! :-) (2015.05.11. 08:34) 2015 jan. 19
  • Aloha3: :-( Nyugodjon békében! További szép estét, jó hetet kívánok neked Dédike! :-) (2015.01.19. 18:50) 2015 január 12
  • Dédike: Igen, mindenki siratja a régit. Ez nem egy jó konstrukció! (2015.01.11. 03:01) 2015. I. 2.
  • Turmixoló: Majd mennek ismét. Így év végére nagyon letud amortizálódni az ember, mindent jobban a szívére ves... (2015.01.03. 16:56) XII,29.
  • ToPa: :) Hát földrajzilag itthon épp.. Blogilag: lucikaya.blogspot.hu/ meg itt.. De ott vagyok mondj... (2014.12.31. 11:22) XII. 28. VASÁRNAP.

Látogatók:

***
Flag Counter

Címkék

2008.07.17. 20:53 pitypangoss

 

EZ a Dédi.

 

 

NA megint csináltam valamit! Valahova elraktam a levelem. Egyedűl akartam a blogba rakni, és út közben eltűnt az írás. Keresem, de nem találom.

 

Ez van.

Ez már kezd elkeserítő lenni. Nem szoktam én ennyire hülye lenni, ez már az öregségi elbutulás kezdete. Hova tűnt a régi jó memória. Azt hiszem, a manólány is bele fog unni a tanítgatásba.

            Napok óta kis kutyámmal kínlódok. Befilcesedett a téli bundája, és maroknyi csomókba összeállt. Mid ez nem elég, bujkálásai közben fűtoklászokat szedett össze, és ezek bebújnak a bőrébe  és be is gyullad a helye. Így szőrszálanként vagdalom le a csomókat. Bubus nyüszőg , mert húzódik a bőre, a szőr szálldogál ebbe a melegbe, én kínlódok a nyírással, és izzadt testemet próbálom megszabadítani a rá tapadt kutya szőrtől, ami fekete fehér opart mintával fed be. Ez megy napok óta, de nem tudom, mikor végzünk. Mind ketten megkínlódjuk, hogy kis kutyám eddig szép szőrén, bundája helyett, tenyérnyi meztelen foltok éktelenkednek rajta.

            Manólány nagyon boldogan unokázik. Nincs túlóra, igyekszik haza Robihoz.

 

            Mindenkinek pihentető szép álmokat kívánok, legyetek jók

 

                                                                                    Ezt kívánja nektek a DÉDI.

17 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://evimamika.blog.hu/api/trackback/id/tr606021012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2008.07.17. 21:55:07

Dédike! Hidd el nem csak Te vagy feledékeny... Megsúgom, hogy néha bizony én is keresgélek.... %wink% ... Na meg más is, csak nem mindenki vallja be! %lol% A kutyuskáddal akkor jó sok munka lesz még, de majd csak elkészülsz vele... Én is elköszönök mára, kellemes pihenést, jó éjt! %smile%

ametiszt 2008.07.17. 22:11:33

Nem vagy ezzel egyedül Dédi :-) a számítógép egy varázslatos dolog,annyi mindent képes eltűntetni...majd előkerül egyszercsak az a levél... Jó éjt!

dédike 2008.07.18. 07:08:04

Kószönet az eggyüt érzésért

margit2 2008.07.18. 10:30:42

Szia Dédike! Nálunk hatalmas villámlás, dörgés volt éjjel. Ma reggel is esett az eső, csak 16 fok van, de éppen most sütött ki a nap... Remélem, hogy nálatok is szép idő van ma már! Legyen vidám napotok! %wink%

margit2 2008.07.18. 10:31:43

Ja, és most sül éppen 9 darab gyönyörű zsemlém... %razz%

dédike 2008.07.18. 13:07:13

Margitkám: itt is volt az éjjel csendes eső, és reggel hideg, de azóta már kimelegedett az idő. Zsemlét nem, de fini ebédet főztem. Húsleves és tejfölös, mustáros csirke cici volt rizibizivel.A végét Robi is végig nézte.

Gizi 2008.07.18. 13:53:59

Szia Dédike!! Már alig vártam az új bejegyzésedet, mindíg felvidítasz vele, pedig ma nagyon a béka s...ge alatt vagyok. Szeretnék én ilyen korban, csak fele ennyire feledékeny lenni(már most kész gyagya vagyok).Ma megint istenit főztél!!! Robikának küldök 1 puszit, kérlek add át. További szép napot!!

dédike 2008.07.18. 15:37:55

Gizi: Ejnye, ejnye:nem vetted észre, hogy ott ülök melletted békáéknál?Már majd le esek a kispadról annyian vagyunk.

Gizi 2008.07.18. 16:58:34

Dédike, hát akkor a nagy tömeg miatt nem vettelek észre!! De te most elutazol Erdélybe, (na persze ha jól figyeltem) Akkor mit keresel a kispadon???? Meg ott van a Robika, hát csak nézz rá, és már mindenben csak a jót fogod látni!!!

dédike 2008.07.18. 17:37:54

Gizi. Valaki más megy Erdélybe nem én. Az én lábam már majnem belelógott a Horvát tengerbe, de nem jól voltam és az utolsó pillanatba vissza húztam. Így csak a sóvárgás maradt részemre. Idén azt hiszem nem megyek sehova.

Gizi 2008.07.18. 18:26:45

Dédike, most már figyelmessen elolvastam, és tényleg NEM te utazol, hanem egy másik dédi, de ki tudja már ezt lassan követni, hogy ki, kinek , a kilye????? Sajnálom hogy nem jött össze az út, pedig Horvátország gyönyörű!! De majd akkor jövőre," a remény sose hal meg".

Manólány 2008.07.19. 07:44:38

Dédike: nincs veszve semmi. Összehozzuk a dolgot. Robinak van egy kicsike, picurka medencéje, amibe pont elfér az egyik lábacskád. Anninak, van egy gyönyörű posztere az Adriáról, ezt is kölcsön adjuk. Manólány, készít neked egy gyümölcs koktélt és a medence mellé, rángatja a legyezőpálmádat. Nem tudom, kell e még valami a nyaraláshoz, ha igen írd meg dédike, remélem a blogos ismerősök is, segítenek majd benne.

margit2 2008.07.19. 22:22:25

.... Hát, ha ennyi kényelmet előállítanak, és minden óhajodat teljesítik mellette Dédike, akkor ez is felér egy nyaralással... De talán egyszer összejön más is! %wink%

mosolymano 2008.07.19. 22:59:10

Dédike! Klikk blogjában olvastam a lugositas legegyszerubb modjarol: szodabikarbóna! :) Kérdesem csak az, h. orvosi (azaz patikaban vasarolt), illetve a bolti hasznalatos-e erre a célra... koszonom a valaszt! :) jo egészséget kivan: smilimano:)

dédike 2008.07.20. 07:40:29

Mosolymano: én a boltit használom, végül is a háztartásba is azt használjuk sütés főzésnél. A patikai ugyan az csak drágább.

Kati 2008.07.20. 09:00:14

Szép vasárnapot kívánok!!!

mosolymano 2008.07.20. 12:21:52

Dedike, koszonom! Titokban remeltem, hogy ez lesz a valasz! bar nem tudom, a patikai mennyivel dragabb, de biztosan az! szep vasarnapot es még sok-sok szodabikarbonas reggelit... :)
süti beállítások módosítása