Dédike

:)

Kommentek:

  • margit2: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! :-) (2015.05.11. 08:34) 2015 jan. 19
  • Aloha3: :-( Nyugodjon békében! További szép estét, jó hetet kívánok neked Dédike! :-) (2015.01.19. 18:50) 2015 január 12
  • Dédike: Igen, mindenki siratja a régit. Ez nem egy jó konstrukció! (2015.01.11. 03:01) 2015. I. 2.
  • Turmixoló: Majd mennek ismét. Így év végére nagyon letud amortizálódni az ember, mindent jobban a szívére ves... (2015.01.03. 16:56) XII,29.
  • ToPa: :) Hát földrajzilag itthon épp.. Blogilag: lucikaya.blogspot.hu/ meg itt.. De ott vagyok mondj... (2014.12.31. 11:22) XII. 28. VASÁRNAP.

Látogatók:

***
Flag Counter

Címkék

2014.08.16. 18:31 Dédike

Kedd!

Haladunk, haladunk!

Ehhez a barackos színhez két árnyalatba lesznek a szoba falai. és a színeket egy tapéta futó választja majd el.

Kitalálva ki lett, csak majd milyen lesz a valóság?????

pokoli meleg van. A száradás miatt nyitva minden, és fűti a nap a lakást. Tegnap sem aludtam, de ma sem hiszem, hogy menni fog. Már csak támolygok.Ha holnap elmennek, Fel sem kelek két nap. 

Dehogy nem!!!

Hisz holnap jön a nagyobbik dédikém, a nagyfiú!. Anya csak a hétvégén jön utána Ádival. és egy hetet talán itt lesznek!

Ja, míg el nem felejtem, tegnap olyan ügyes voltam, hogy össze tudtam rakni a TV-t.Most egy széken írok, mert más nincs, és egy kis sámlin kuporgok!

 

Na de sebaj, Lesz még csak az enyém a lakásom. Szak ember egyenlőre nem fogja a lábát betenni. 

 

 

 

 

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://evimamika.blog.hu/api/trackback/id/tr476598069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Turmixoló 2014.08.17. 19:27:06

A szakember jó ha jön......de a legjobb, amikor elmegy..DDDDD.Most majd lesz segítséged is, ne félj a kicsik se perc alatt elfelejtetik veled,hogy fáradt vagy

Dédike 2014.08.23. 15:16:43

Lacikám így is volt. Nem érdekelt a felfordulás. Robikám meg Ádikám sok örömöt adott.

margit2 2014.08.24. 08:52:44

Szia Dédike!
Most vettem észre, hogy újra írogatsz! :-)
Igaz, hogy én is kevesebb időt töltök nyáron a gép mellett... sok a kerti munka még mindig... nekem a krumpli is a földben van még sajnos... Ráadásul éjszaka hatalmas eső volt... Pedig tegnap jöttünk meg Zalakarosról, egy rövid kis wellness hétvégén voltunk, ami nagyon jól sikerült szerencsére... Mára már munkákat terveztem be... de a kert kizárt, maximum paradicsomot és a zöldbabot szedhetem...
Olvasom, hogy szépül a lakásod! ... Na és a lényeg, hogy ott voltak a Dédikéid! :-)

Aloha3 2014.08.24. 18:49:22

Láttam a Dédikéket a facen, aranyosak! :-)
Biztos nagyon szép lett a lakásod, a barackszín az jó választás!:-)
süti beállítások módosítása