Dédike

:)

Kommentek:

  • margit2: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! :-) (2015.05.11. 08:34) 2015 jan. 19
  • Aloha3: :-( Nyugodjon békében! További szép estét, jó hetet kívánok neked Dédike! :-) (2015.01.19. 18:50) 2015 január 12
  • Dédike: Igen, mindenki siratja a régit. Ez nem egy jó konstrukció! (2015.01.11. 03:01) 2015. I. 2.
  • Turmixoló: Majd mennek ismét. Így év végére nagyon letud amortizálódni az ember, mindent jobban a szívére ves... (2015.01.03. 16:56) XII,29.
  • ToPa: :) Hát földrajzilag itthon épp.. Blogilag: lucikaya.blogspot.hu/ meg itt.. De ott vagyok mondj... (2014.12.31. 11:22) XII. 28. VASÁRNAP.

Látogatók:

***
Flag Counter

Címkék

2013.01.15. 17:27 pitypangoss

 

         Ilyenkor Mi van????

 

Tegnap mégis arra az elhatározásra jutottam, hogy komolyabb beavatkozások szükségeltettnek, jó létem érdekében.

A nagy döntés: kihívtam a doktorbácsit.

                   „ Antikát" és köptetőt írt.....

Mikor kézhez kaptam őket, először is a mukoprontot vettem a kezembe.

Ízre ez egy iható lötty, de ne hogy bele olvass a papírba.

Én megtettem:

Légúti betegségek gyógyítására.

                    Mellékhatások:gyomorégés, hányinger, hányás,hasmenés, szájszárasság,szájnyálkahártya gyulladás,nátha valamint fejfájás. Esetleg bőrkiütés, allergiás reakciók.

Na most mi is a kiindulási pont?

Itt befejeztem a kutakodást, mert ha az antibiotikum mellékhatásait is elolvastam volna, lehet, hogy mindjárt interneten rendelem meg a koporsót, hogy időben itt legyen.

  Na a jó kislány elvagdalta az öklömnyi tablettákat, és jó betegként nem nézve semerre, nem kérdezve semmit beszedi és megissza amit előírtak neki.

  Ha szerencsésen túl élem, akkor még jelentkezem

Addig is ölel benneteket a DÉDI:

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://evimamika.blog.hu/api/trackback/id/tr346018406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mindenamikell 2013.01.16. 09:44:48

Gyógyulj meg ,a lényeg csak az .Nem szabad nézni ,csak enni és inni .Így van ez a kajával is ,lassan de biztosan átalakul az egész élelmiszer lánc valamiféle műanyag szarokra. Jobbulást .
süti beállítások módosítása