Dédike

:)

Kommentek:

  • margit2: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! :-) (2015.05.11. 08:34) 2015 jan. 19
  • Aloha3: :-( Nyugodjon békében! További szép estét, jó hetet kívánok neked Dédike! :-) (2015.01.19. 18:50) 2015 január 12
  • Dédike: Igen, mindenki siratja a régit. Ez nem egy jó konstrukció! (2015.01.11. 03:01) 2015. I. 2.
  • Turmixoló: Majd mennek ismét. Így év végére nagyon letud amortizálódni az ember, mindent jobban a szívére ves... (2015.01.03. 16:56) XII,29.
  • ToPa: :) Hát földrajzilag itthon épp.. Blogilag: lucikaya.blogspot.hu/ meg itt.. De ott vagyok mondj... (2014.12.31. 11:22) XII. 28. VASÁRNAP.

Látogatók:

***
Flag Counter

Címkék

2012.11.20. 14:02 pitypangoss

 

       Elegem van a TV-ből!

 

Jóízűen elkezdek ebédelni, bár Évi szerint az étvágyammal soha nincs baj!

De a TV belepofáz. Műsor, étkezz egészségesen...

Na amiket felsorolt, az nekem nem nagyon tetszett mert ilyen olyan tartósító, és mesterségez szereket alkalmazott közbe.

Hát ne mán, hogy elvegye az étvágyam az én Jó kis kacsacombomtól.

Kezembe fogva nézegetem, hogy szerinte mi nem egészséges ebben.

Ezt én neveltem. Tudom mit evett.

Nem látott tápot még kiskorában sem. Igazi szemes takarmányon nőtt fel. Biogazt kapott csemegének. Mivel nem szeretem a kövéret, nem volt kényszertömés alatt, csak el volt csukva, és kedvére lapátolta a kukoricát.

De vigyáztam, hogy ne kapjon gutaütést, és pecsenyeként vágtam le.

Meg is lehetett érezni finom husikáján, hogy nem élt stresszes életet.

Saját permet nélküli krumplim volt hozzá fűszeres olivaolajosan tepsiben sütve, és sok, sok friss uborkasaláta.

Na már, most ha ebben kivetni valót talál, akkor le van sajnálva, de nagyon.

 

Nekem, nagyon izlett.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://evimamika.blog.hu/api/trackback/id/tr76018454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mindenamikell 2012.11.20. 18:43:14

ajjjjjjjjjajajajajjjjjjjjjjj kérek egy darabot. Köszönöm ,a vérnyomáspm kezd rendeződni ,a holnapi nap dől el mi lesza ketyegőmmel.

margit2 2012.11.20. 20:14:05

Ha Te etetted, és természetesen nem tápoztad, eszegesd csak meg jóízűen. %razz% ... Ja, és közben ne hallgasd a tévét! %wink%

Karasz Gyula, Kutasó 2013.03.06. 19:55:15

Még kacsát nem próbáltam, de fél éve kecsketej, minden formában: kakaóval, mézesen, túrónak, puliszkának (hogy utáltam gyerekkorban) tejbegríznek, házikenyérbe keverve. Én is megpróbálom kizárni a mérgeket.
süti beállítások módosítása