Dédike

:)

Kommentek:

  • margit2: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! :-) (2015.05.11. 08:34) 2015 jan. 19
  • Aloha3: :-( Nyugodjon békében! További szép estét, jó hetet kívánok neked Dédike! :-) (2015.01.19. 18:50) 2015 január 12
  • Dédike: Igen, mindenki siratja a régit. Ez nem egy jó konstrukció! (2015.01.11. 03:01) 2015. I. 2.
  • Turmixoló: Majd mennek ismét. Így év végére nagyon letud amortizálódni az ember, mindent jobban a szívére ves... (2015.01.03. 16:56) XII,29.
  • ToPa: :) Hát földrajzilag itthon épp.. Blogilag: lucikaya.blogspot.hu/ meg itt.. De ott vagyok mondj... (2014.12.31. 11:22) XII. 28. VASÁRNAP.

Látogatók:

***
Flag Counter

Címkék

2011.08.04. 14:09 pitypangoss

Lassan olyan zöldek leszünk, mint a német tájak!
Délelőtt még szárazan meg úsztam a kör utamat.
El kellett intéznem a gyógyszer kiíratást, egy adag bevásárlást, és szerencsére szárazan haza is értem.
Ebéd közben azonban megjött a menet rend szerinti eső. Így a kinti munka megint marad….
Nagyon unom már ezt a locspocs időt…
Bevásárlás közben nagy maglepetés ért!
Egy egész tarját szoktam venni, és eddig mindig szó nélkül kérésre felszeletelték. Most az eladó kedvesen közölte, ha szeleteli, akkor drágább.
Erre kikerekedtek a szemeim, és közöltem, akkor majd én végre hajtom ezt a nemes, külön pénzbe kerülő műveletet.
Most már elhiszem, hogy valamelyik nap mondták, ha szeleteltetik a kenyeret, felszámolják a díjat.
Ez vajon egy újfajta áremelés?
Vagy ki kapott díjat e nemes dolog feltalálásáért?
A magyar leleményes, de kérem ennyire?

10 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://evimamika.blog.hu/api/trackback/id/tr796019153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cincimama 2011.08.04. 14:23:54

Gyönyörű és szép a táj. Csak közben ne esne itt is! Hát ennyit a nyárról. Komolyan hihetetlen, hogy most már mindenért külön felszámolnak munkadíjat. Eddig a hentesnek ez a feladata volt, nem? Akkor tulképpen mit csinál a hentes? Kiméri a húst és csókolom? Szerintem ez az újfajta áremelés. Plusz munkáért plusz pénz!! :(

egy gyilkos mandarin 2011.08.04. 14:24:02

*-* nagyon tetszik a zöld táj. :)

evimami 2011.08.04. 15:47:43

Ez a táj itt van közel hozzám! Egy pincés gödör, rendbe rakott területe. De a pincékben benn van a víz!

darumadar 2011.08.04. 18:46:50

Egész nap esik az eső, már nagyon unom. Remélem szeptemberben jó idő lesz, mikor megyünk nyaralni. Volt mikor én is szeleteltettem, de az interspárpár ami közel van hozzánk, ott mindig van frissen szeletelt áru. (Darált húst pedig nem veszek , inkább otthon én darálom meg.)

evimami 2011.08.04. 20:18:37

Ez is spár! Minden áru újabban ami szeletelt drágább, mintha egybe veszed. Ez az új trendi.

Hajnalkép 2011.08.04. 20:44:37

Dédi Dédi, mit kell neked mindent észre venni. Vegyél egy szelet hússal kevesebbet és úgyan annyit fizetsz. Na mit kapok ezért a szabadalmaztatásért?

Forest 2011.08.04. 21:31:24

Ez szörnyű, de... azért van még rendes üzlet is. Pár hete akciós volt a frissen vágott egész tyúk. Szépnek is látszott, mégis hezitáltam. Erre a kiszolgáló kedves hölgy felajánlotta, hogy fel is darabolja ahogy kérem, mert ugye ennek kicsit vastagabb a csontja és lehet, hogy nincs otthon megfelelő eszköz erre. Szóhoz se jutottam a meglepetéstől, tényleg összedarabolta. Nagyon tetszik a táj, az eső megtette amit lehetett.

margit2 2011.08.04. 21:31:38

A szeletelt kenyér nálunk is jóval drágább, mint az egész... De hát a munkadíjat felszámolják.... De ez már nem új .... legalábbis itt. %smile% Viszont a húsnál nem szoktak erre eddig felszámolni költséget... eddig....

evimami 2011.08.04. 21:32:32

Kislányom: Én nem a mindennapos bevásárlást tanultam, és te sem. A nagyobb tétellel másképp lehet gazdálkodni. De van késem, és tudok szeletelni is. Eztán meg majd többet gyakorlom.

kata... 2011.08.05. 17:22:19

itt is esik szinte minden nap:(
süti beállítások módosítása