Dédike

:)

Kommentek:

  • margit2: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! :-) (2015.05.11. 08:34) 2015 jan. 19
  • Aloha3: :-( Nyugodjon békében! További szép estét, jó hetet kívánok neked Dédike! :-) (2015.01.19. 18:50) 2015 január 12
  • Dédike: Igen, mindenki siratja a régit. Ez nem egy jó konstrukció! (2015.01.11. 03:01) 2015. I. 2.
  • Turmixoló: Majd mennek ismét. Így év végére nagyon letud amortizálódni az ember, mindent jobban a szívére ves... (2015.01.03. 16:56) XII,29.
  • ToPa: :) Hát földrajzilag itthon épp.. Blogilag: lucikaya.blogspot.hu/ meg itt.. De ott vagyok mondj... (2014.12.31. 11:22) XII. 28. VASÁRNAP.

Látogatók:

***
Flag Counter

Címkék

2010.03.28. 18:30 pitypangoss

 

Még is meggondoltam magam és nem hagyok szó nélkül egy rágalmazást.

 

Barbara:

Nem vagy jó grafológus. Nem én voltam a névtelen Ezt vedd te is, és védenced is tudomásul, akinek még a nevét sem szeretném leírni, mert én olyan vagyok, hogyha valaki egyszer valamivel megrágalmaz, megsért, annak a nevét törlöm egy életre az életem listájáról.

Kár volt törölnöd a kommenteket, ha voltak, mert ahogy első alkalommal, úgy most is ki lehetett volna kerestetni „Nan -al", és kitiltotta volna a blogról az íróját, mint már egyszer meg is tette,

Tehát kérlek, vedd tudomásul, hogy nem szokásom a névtelenség, mivel amit akarok, azt láthatod, hogy ki merem írni a blogomba is.

 Hajdanán Cinci, és Andi volt, aki utána járt, hogy ki volt a névtelen. Ezt most is meg lehetett volna tenni.

Akik e téves eszme miatt elmaradnak tőlem, az nem érdekel, mert az nem nevezhető a legnagyobb jóakarattal sem, barátnak.

Mindenkinek szíve joga oda járni, ahova akar. Lesz, akit még sajnálni sem fogok, mert nem szeretem a nagyzási mániákat, és a nagyképűséget és azokat, akik elfelejtik, hogy előzőleg hogyan is vélekedtek....ugye előzőleg más volt a véleményed?

.

 Az én blogom, magamért van, és ide azt írok, amit akarok. Nem feltétel,  a mézes mázos komment gyűjtés, a magam örömére szerkesztem, ha az időm úgy engedi.

Most éppen ehhez volt kedvem.

 

Sok szeretettel üdvözlöm azokat, ki továbbra is szívesen jönnek ide.

                                                                                   Dédi.

36 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://evimamika.blog.hu/api/trackback/id/tr756019924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nóri 2010.03.28. 19:07:04

Szia Dédike! Itt vagyok nem vesztem el. Lásd a blog bejegyzést :)

Dédike 2010.03.28. 19:29:11

Megyek Nórikám!

Barbara 2010.03.28. 20:04:45

szia Dédike.. Nem írtam vagy mondtam nevet, (mindenki olvashatja), grafológus sem vagyok, nem annak tanultam, de amióta emberekkel foglalkozom munkám során, nagyon érdekel és afféle autodidakta módon fejlesztem tudásom e téren. Azt pedig végképp nem szerettem volna, hogy ez a dolog pont nálam robbant ki! Miért? Tisztellek téged is annyira mint Magdust, ha az a bizonyos komment a te egódat rontotta volna, ugyanúgy azonnal azt is kitöröltem volna, azt te is tudod! (csak megjegyzem, egyik kommentelő a 2 közül (az írás hevében) ott felejtette az URL-jét)!! ;) A becsület azt tartja, hogy itt, így nyilvánosan ne fedjem fel, ki volt ő! De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy válasz út elé lettem állítva! Megpróbáltam békét teremteni, ami sajnos kudarcba fulladt..! Igen, láttam, kiírtad, olvastam, s az álneves kommentelő is elküldte a linket. Itt is csak azt tudom mondani, amit priviben, hogy felejtsétek el, és legyen már béke... Ahogyan a többiek, én is IP címre hajtottam és mondhatom nem kis meglepire, de végül rájöttünk kik voltak az álkomizók! Vagyok annyira tanult, művelt nő, hogy most ugyan nem fedem fel, ( családban van szoftver szakember és segített ebben), de esküszöm még egy eset előfordul, akkor "bunkó módon" leégetem! Téves eszme miatti barátság... Dédike, őszintén..! Mikor bántottuk mi egymást..? :O Azt hiszem még soha, te sem engem, én sem téged! Nem emlékszem, hogy valaha, bármikor egy rossz szó vagy akármi elhangzott volna kettőnk között..? Sőt..! A hétköznapjainktól elkezdve, a hólapátoláson át, a tavaszi kerti munkálatokig, szinte mindent megbeszéltünk, sok jó tanácsot adtál mindig! Szívem joga oda járni, ahol szívesen látnak! Miért Dédike, most, miután nálam tört ki ez a cécó és mertem a saját blogomban, a saját szavaimmal, gondolataimmal közszemlére tenni, hozzád ne jöjjek? Ha úgy gondolod, (bár én aludnék erre egyet), de ha tényleg úgy gondoltad....! Dédike, miért pont engem tettél válaszút elé? Miért? Dédike! Valóban ez a te blogod és ide azt írsz amit akarsz, de: 1. Miért kellett ez? Eddig is jól elvoltunk, sok mindenben egyet értettünk... 2. én nem hajtok komment gyűjtésre, amikor válaszolok 5-6 ismerősnek, azt (bármelyik postomnál nézze vissza bárki) mindig 1 komival be szoktam írni magamhoz! 3. Én is a magam örömére, ill. családi blogom kedvéért vezetem és úgy vélem, még ezek után is megérte, sok féle embert ismertem meg, sok barátságra tettem szert! Vannak ugyan ilyen-olyan nézeteltérések, de azt próbálom normatív humánus keretek között elrendezni, tolerálni! Dédike! Bízom abban, hogy végre béke lesz és mindenki elfogad mindenkit olyannak, amilyen! Minden emberben van hiba (bennem is rengeteg) egyikben szálka, másikban gerenda, de próbáljunk meg viták és megpróbáltatások nélkül létezni.. (még csak 3 napja tört ki ez a baki) de már elegem van ebből! Nézd Dédike, ha úgy gondolod, hogy nem akarsz velem semmilyen kapcsolatot tartani, akkor szólj, mond nyugodtan és én nem jövök, pontot teszek a múltra! Ha így döntesz, akkor Isten veled, örülök, hogy megismertelek és sajnálom, hogy te nem ismerhetsz meg közelebbről! Ellenben, ha szeretnél továbbra is az ismerőseid között tudni, akkor jövök szívesen! Ennél többre nem vagyok képes! Jó egészséget kívánok! Üdvi: Barbi

Dédike 2010.03.28. 20:52:08

Barbi: Nekem nem veled volt bajom, hanem a kommentelővel, És annak érdekében hogy ne legyen félreértés, és mások is védve legyenek ettől a személytől nem tartom helyesnek eltitkolni kilétét. Igenis tudja meg mindenki, hogy ki ijen aljas aki másokat akar össze ugrasztani. Ha nem igy akkor privibe kérem az illető nevé. éÉ nem olvastam, de a rá válaszolt komment nem nyerte el tetszésemet, mert abban sem én voltam a hibás. Tehát erről ennyit. Én azt az ügyet lezártam ezt te is tudod jól. Nem tudom miért bántotta a zsemét valakinek a köztünk kialakult kapcsolat, és miért szeretné, ha mi össze ugranánk. remélem megérted kérésemet. Az én blogom nyitott, ide mindenki jöhet. TE is. ha nekem nem tetsző szeméj akad, azzal majd közlöm ugyan itt nyiltan. azt hiszem ennyire már ismersz. Üdv DÉDI

varnyu 2010.03.28. 20:57:01

én itt vagyok, Évi

cinci 2010.03.28. 21:00:14

...a névtelenre én is nagyon kíváncsi lennék. Megérdemelné,h ki legyen írva a neve.

Dédike 2010.03.28. 21:06:43

Vanyú Cinci Kőszönet Nem értem miért volt ez az egész?

Barbara 2010.03.28. 21:10:30

Dédike, elég volt, részemről lezárva! Nem írom meg ki volt, ővele én akarok leszámolni és le is fogok! Skorpió módon fogok szúrni, ahogyan ő szemétkedett velem!!! Elegem van a szarkeverésből, a rágalmakból a harcból itt blogon! Elhiszed? Le fogok vele számolni, le fogom égetni de piszkosul mert megérdemli! Miután a földön hever, átadom, hogy belerúghass! Olyan aljas szemét módon fogok viselkedni, most kivételesen valóban okot adok a susmusra és a kétes megjegyzésekre.. Na most ezt kissé alpári módon írtam le, de könyörgöm, ha egyszer ki jött belőlem...

Dédike 2010.03.28. 21:14:45

Most is azon gondolkodom, hogy az illető ellenem van, engem akart veled összeugrasztani, és ezt más is így látja, de én úgy érzem nem addtam erre senkinek semmi okot.

Dédike 2010.03.28. 21:16:32

Barbi : Ismerjük? Közülünk való?

Barbara 2010.03.28. 21:22:42

Igen! Egy kétszínű... stb.

Tommy 2010.03.28. 21:25:01

egy tuti..nem én.. (bocs..csak mielött a nagy titkolózás erre jut ki)

Barbara 2010.03.28. 21:31:15

Tommy.. :) de szépen összejövünk.. Féljen akinek féltenivalója van! :) Mert van és le is buktatom, csak előbb ki kell agyaljam, hogy miként égessem...? Valami ötlet?

Dédike 2010.03.28. 21:32:12

Tommy: Úgy tudom te nem is nagyon ismersz engem. Ez a szemét meg szerintem jól ismer.

Tommy 2010.03.28. 21:33:29

Nem ismerlek.. Leginkább semennyire... :/:) Barbara..nah most van borom..:P:D

Dédike 2010.03.28. 21:34:57

Na ennyit gépnél mostanában nem voltam, és azt hiszem egy hamar nem is leszek, mert a kinti munkák jobban érdekelnek.

varnyu 2010.03.28. 21:35:52

fiatalkorú ne igyék bort. mer tilos. és egészségtelen is. add ide azt a bort. feláldozom magam :D

Andi73 2010.03.28. 21:39:15

Bocsánat hogy belekotyogok, de ehhez a történethez nem téged kell ismeri dédike, hanem az előzményeket, az pedig sajnos nem túl nehéz.

Tommy 2010.03.28. 21:40:01

kis mennyiségbe egészséges..%rolleyes% vörös..:P az egészet nem adom..:O

Barbara 2010.03.28. 21:40:52

Tommy, boroskólát iszok épp itt apjával így este jól esik egy pohárral! :) Főleg egy ilyen nap után mint a mai este... Dédike, van kinti munka dögivel, de úgy vagyok vele, hogy ha eltolódik, hát egye kukac, majd behozom ünnepek után, de ennek most pontot teszek a végére mert azt hiszem ennyi elég volt...

Dédike 2010.03.28. 21:41:23

Köszi Andi, hogy vetted a lapot Sikeres volt a hétvégég?

varnyu 2010.03.28. 21:43:30

Barbara: kérek szépen egy boros kólát. de ha lehet, kóla nélkül ;)

Dédike 2010.03.28. 21:44:22

Tommy: Hány éves is vagy? És ha már itt vagy miért csak Barbit kínálod és engem nem. Ez nem udvariatlanság?

Tommy 2010.03.28. 21:45:19

%redface% áhh.. ki kér még bort? Mivel?

Andi73 2010.03.28. 21:45:58

Igen dédi, remek volt, köszönöm. Mondhatni kiválóóóóóóóóóóóóó. %lol%

Dédike 2010.03.28. 21:47:40

Én is Varnyúhoz társulnék. A nagymamám mondása volt " a bor csak tisztán jó".

varnyu 2010.03.28. 21:49:39

:D és a kóla egészségtelen

Barbara 2010.03.28. 21:50:00

:( mienk elfogyott, csak kóla van... most osztottuk el az uccsót.. :( Sőt, erre még egy cigit is elszívok asszem, pedig ejj... nem kéne! Tommy, te vagy a cincér? akkor én is kérnék ezek mellé valami töményet, de csak 2 centet! :)

Dédike 2010.03.28. 21:50:06

Andi: Örülök neki! Ezt mi értjük.

Tommy 2010.03.28. 21:51:57

%rolleyes% Én vagyok a (hős) cincér.. akkor 2 bor, 1 boros cola, 1 mézes-őszi pálesz.. más?:O :D

Barbara 2010.03.28. 21:53:02

Igen! Nyugalom, béke, nyugalom, béke ~~~

Thalia 2010.03.29. 05:43:33

Barbiiii, a számból vetted ki a szót...: Peace, please!

kékáfonya 2010.03.29. 08:33:02

Huhh, micsoda csetepaté! :( Vigyázzatok, nagyon megviseli az embert, az ártatlant is, tudom, volt benne részem. :( Kívánok mielőbbi túllépést!

Dédike 2010.03.29. 09:10:08

Kékáfonya: Két év alatt már másodszo kapom meg a névtelen cirkuszt, pedig ha valaki én igazán nem bántottam senkit.

kékáfonya 2010.03.29. 11:26:44

Elhiszem Dédike. Épp ezért ne is rágd magad rajta. *ölel*

kata... 2010.03.29. 17:56:03

No mostan mi volt itt%eek%%eek%??? Dédike,ne idegesítsd fel magad ismeretlenek kommentjein,mindenhol vannak olyanok,akik ész nélkül osztják,azt,amire nekik is nagy szükségük lenne!!%rolleyes% nem is értem,hogy lehet idegen embereknek összeveszni úgy,hogy soha egy árva szót sem váltottak.....%eek%
süti beállítások módosítása