Dédike

:)

Kommentek:

  • margit2: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! :-) (2015.05.11. 08:34) 2015 jan. 19
  • Aloha3: :-( Nyugodjon békében! További szép estét, jó hetet kívánok neked Dédike! :-) (2015.01.19. 18:50) 2015 január 12
  • Dédike: Igen, mindenki siratja a régit. Ez nem egy jó konstrukció! (2015.01.11. 03:01) 2015. I. 2.
  • Turmixoló: Majd mennek ismét. Így év végére nagyon letud amortizálódni az ember, mindent jobban a szívére ves... (2015.01.03. 16:56) XII,29.
  • ToPa: :) Hát földrajzilag itthon épp.. Blogilag: lucikaya.blogspot.hu/ meg itt.. De ott vagyok mondj... (2014.12.31. 11:22) XII. 28. VASÁRNAP.

Látogatók:

***
Flag Counter

Címkék

2009.05.19. 13:30 pitypangoss

A „MI "egészség ügyünk.!

Még ma is fáradt vagyok!

Tegnap a 20 km-re lévő Tüdőgondozóba kellett mennem.

Ugye bár rendelés délután, busz délbe, Meleg tudvalevőleg a maximumon.

A váróban senki!!!!! Ez fontos. Beszélgetések, nevetgélés.

Beadom a papírjaimat, kérdik? Mikorra van időpontom?

Mondom: csak a gyógyszer ki íratás hosszabbításáért jöttem, erre nem kell.

Hogy én milyen naiv vagyok. Vegyem tudomásul, hogy most már kell. És nem érnek rá megcsinálni. /bent asztal terítve, süti, eper, csemegézés munkaidőben. Nem sajnáltam tőlük, de tiszta szívből kívántam, akadjon a torkukon. Szokásom ellenére, kicsit magasabbra vettem a hangom, hogy 10 perc lehívni a gépből az adatom.

, meg a sablont, és a 3 gyógyszert ráírni. És már végeztünk is. Ez volt a szerencsém, mert előjött, egy régi ismerős, és közölte a többivel, hogy ő majd meg csinálja, és a dr. úr is alá fogja nekem írni, mert régi betege vagyok.

Na, itt a fene nagy protekció, amit 40 év alatt szereztem.

Kérdésemre, ha fekvő beteg leszek, hogy jutok gyógyszerhez?

A válasz SEHOGY!!!! Dögölj meg magyar! Sok a nyugdíjas, nem kellesz, te már nem hozol hasznot, mehetsz a föld alá! Még a melegbe haza is értem, és örültem, hogy nem kaptam hőgutát. Ez 6 hónapra meg van. Akkor még nem lesznek csúszósak az utak, talán újra el tudok menni.

Még vissza van a kardiológia, és a szemészet!!!!!!!!!

10 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://evimamika.blog.hu/api/trackback/id/tr656020559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magdus 2009.05.19. 14:44:50

Dédi, nagyon szomorúan olvasom ami veled történt. Ez csak eláhúzza kétszer, az eddig alkotott véleményemet az egészségügyről. Az ember addig ér valamit, amíg húzza az igát, amint nyugdíjas lesz, - ha nincs összeköttetése, - megette a fene. Nagyon sajnállak, bár ne történne többet ilyen... M.

Dédike 2009.05.19. 16:11:48

Magdus: Ez vár ránk. Melette meg még a flegmaság. Nagyon nem csípem, ha lekezelően akarnak velem bánni. Akkor elfelejtem, a jóneveltségem színvonalát!

Manólány 2009.05.19. 16:55:29

Ha nem tud elmenni, majd akkor én megyek. Nekem nagyobb P...... van, meg tudom már mindenre időpontott kell kérnem. Ja meg ilyenkor a táskámba van egy fehér köpenny. Ez tudjátok olyan mint egy varázspálca:)

Thalia 2009.05.19. 17:35:13

jajj, dédi, csak orvoshoz ne kelljen menni...anyukám tegnap volt szemészeten, árpa van a szemén, kapott egy kenőcsöt, majd közölték, hogy csak nem kell MEGOPERÁLNI...egy árpát...még arra is a frászt hozzák, akinek épp nincs baja a szemével...

magdus 2009.05.19. 17:47:50

Manólány, valóban, Te aztán tudod. Én sokszor mondtam már, hogy egyesek - és tisztelet a kivételnek, - úgy viselkednek, mintha az Isten után közvetlen ők lennének a Mindenható... Tudnék mesélni, de azzal már nem változtatok se a lábamon, sem az egészségemen. Inkább odafigyelek, hogy minél kevesebbet kelljen hozzájuk fordúlni. Csak ez valahol nagyon szomorú.... Még annyit, hogy Dédikém, én sem szeretem, ha magas C hangon beszélnek velem..., azt szoktam volt mondani, hogy ők is pucéran születtek !!! Nem igaz?

Andi73 2009.05.19. 18:54:12

Óóóó dédikém! Ne is mond! rühellem az ilyeneket. sajnos nekem is volt már sokszor ilyenben részem, pedig nyugdíjjas sem vagyok. Az én sürgősségo beutalómmal is kitörőlhettem a s*ggemet, mert nem hívtak be soron kívül, pdig az arra szolgál. Komoly fájdalmaim voltak pénteken. Leszartak! sajnálom, hogy igy viselkedtek veled, ne is hagyd magadat! Puszi.

cinci 2009.05.19. 19:37:56

Dédike drága Sajnálom,h így viselkedtek veled.. Talán ha vittél volna nekik egy pucolt csirkét,akkor a következő fél évi orvosságodat is fel írják... Legközelebb tényleg hagyd a Manólányra,majd Ő elhozza.. Puszi

Dédike 2009.05.19. 19:45:30

Cincikém, ahhoz szabit kellene kivennie, meg tudod, még én látom el magamat.

kata... 2009.05.20. 17:44:28

Egészségügy-no comment:(:( EMBERSÉG!!,az kellene,csak jóindulat,és nem a pénz után sírni,hogy nincs elég!! tudom "sajnálni" "szegény" orvosokat

Klarissz 2009.05.21. 00:11:06

Sajnos ez a történet nagyon tipikus. ha nem Mostanában tapasztalom.....Úgy érzi magát az ember, mintha terhére lenne az orvosoknak. Mintha nem fizetne az ember egész életében nem
süti beállítások módosítása