Dédike

:)

Kommentek:

  • margit2: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! :-) (2015.05.11. 08:34) 2015 jan. 19
  • Aloha3: :-( Nyugodjon békében! További szép estét, jó hetet kívánok neked Dédike! :-) (2015.01.19. 18:50) 2015 január 12
  • Dédike: Igen, mindenki siratja a régit. Ez nem egy jó konstrukció! (2015.01.11. 03:01) 2015. I. 2.
  • Turmixoló: Majd mennek ismét. Így év végére nagyon letud amortizálódni az ember, mindent jobban a szívére ves... (2015.01.03. 16:56) XII,29.
  • ToPa: :) Hát földrajzilag itthon épp.. Blogilag: lucikaya.blogspot.hu/ meg itt.. De ott vagyok mondj... (2014.12.31. 11:22) XII. 28. VASÁRNAP.

Látogatók:

***
Flag Counter

Címkék

2008.08.03. 11:33 pitypangoss

 

 

 

                        Dédi bánata.

 

            Először is kőművesnek még híre hamva sincs. Tudjátok mit jelent ez? A lakásban továbbra is áll a bál. Már kezdek hozzá szokni, majd az lesz a furcsa, ha változás fog beállni. Már az sem idegesít, ha nem találok valamit. Bele fér a keresés az időmbe.

                        Más.

            Győrből az a hír jött, hogy három órája esik az eső. Na nálunk egész héten egy csepp sem volt. Nem tudom, hogy a felettü

nk lévő Mindenható, hogy gondolkozik? Én azt tartom jónak, ha egy szülő egyenlően osztja el a javakat a gondozottjai között.  Itt azonban nem ezt tapasztalom. Ilyenkor mit tesz a szegény kisemmizett, fel áll a gép mellől, és ki megy öntözni. A konyha ablak előtt van egy nagy szép diófa. Ennek a lombozatával kezdem, hogy árnyéka még frissítőbb hatást nyújtson. Csak egyet felejtettem el, hogy a továbbiakban alatta kell elmennem. Mivel a víz nem maradt meg a leveleken, a gravitáció következtében meg indultak lefele, én alattuk az időjárásnak öltözve bikinibe. Na ne tudjátok meg, hogy rám milyen frissítően hatott. Addigi kényelmes lassú mozgásom hirtelen frissre gyorsult, és némi leírhatatlan szavak hagyták el ajkam. Még jó, hogy egyedül voltam.

                        Egyenlőre, ennyi. Mindenkinek kívánok neki megfelelő időt, és jó időtöltést, de el kell menni, valamit főzni, mert az embertáplálékból tarja fenn magát, és hiába nyalnám a képernyőn megjelenő finomságokat, azok nem jutnának el a gyomromba.

            Szép napot mindenkinek Dédi.

16 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://evimamika.blog.hu/api/trackback/id/tr776020988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rezgő 2008.08.03. 14:04:36

A lakásban áll a bál és Te szomorkodsz? ménem hívsz meg párunkat a buliba és akkor tutira jó hangulatod kerekedne:) További jó bulizást ! :) Nélkülünk:))) ???

nori321 2008.08.03. 14:53:22

náunk is áll a bál!!!kiderült hogy a festő csak két hét múlva jön a tanulószobába festeni!:(:(és így nem tudok lehet hogy majd a suli elején tanulni!!4:(csak a saját szobámban!!de ott kicsi az asztal!!na remélem lesz vaahogy!!! remélem a víz nem volt annnyira hideg!!ha most jo idő van csobbanj egyet!!!puszika

Krisszta 2008.08.03. 17:46:10

Dédike még szerencse, hogy jó idő van, így talán még jól is esett az a pár csepp, nem? %wink% További szép délutánt! :-)

2008.08.03. 20:13:29

Dédike nálunk éjjel jó ksi zápor volt meg reggel is, ami most készül, elküldöm Feléd %wink% Én azééé egy picit röhögtem, vizuális típus vagyok %smile% Jó éjt %biggrin%

vnjudit 2008.08.03. 20:16:39

Ejj a névtelen én voltam, csak mindig elfelejtem, hogy anyukám gépéről be kell jelentkeznem....

Gizi 2008.08.03. 20:19:17

Dédike én már írtam neked hogy én tudok nagyon jó és megbízható mestert!!!(a férjem) De te nem válaszoltál rá, ezóta már minden késszen lenne, és biztos lenne az elégedetséged is. Bikinibe, fáról lehulló víz alatt, hát még jó hogy van képzelőkém, de én rendes vagyok és nemröhögök. hihi.

margit2 2008.08.03. 20:50:05

Ne szomorkodj Dédike! Nálunk sem volt eső... Ma kicsit kapálgattam is, lassan itt is eshetne megint... %wink%

dédike 2008.08.03. 21:10:04

Köszi a röhejeket, de lesz ez még fordítva is és akkor én hahotázni fogok.Amit akkor mondtam az minden képzeletet fölül múlt

ametiszt 2008.08.03. 22:01:19

bizony esett,és most is mindjárt jön a zuhééé ! minden este és éjszaka szakad,ömlik,nappal meg el lehet pusztulni a meleg nyomott párától... jó éjt Dédike!

Gizi 2008.08.03. 22:41:19

Dédike betájoltam a helyet és mivel mi kb. 30 km-re vagyunk a Margitkától így te sem vagy messze tőllem. Különben itt sem esett egész héten, sőt az este is csak kicsit készülődött, de meggondolta magát. És mind a ketten a Duna partján lakunk, vagy te csak csalafintaságból írtad hogy ott laksz???

Krónikás 2008.08.04. 08:53:20

Dédike tudod az is nevetséges, hogy egész hétvégére esős időt mondtak ott, ahol én néztem, de persze abból sem lett semmi. Tegnap a kicsilány mellett grillcsirkévé sültem a felhőtlen ég alatt. De azt hiszem, szívesen áztam volna veled együtt a diófa alatt. :-)

Klarissz 2008.08.04. 21:01:31

Mostmár itt esik.....

dédike 2008.08.05. 08:55:07

Kevés eső volt. de elég félelmetes vihar előzte meg.Mindent össze tört. még ez kellett.fekszik a kert.

Krisszta 2008.08.05. 09:18:24

Minket elkerült a vihar, csak egy kis eső volt.

gondaanyu 2008.08.05. 20:52:02

Na ezt én is megfigyeltem. Győrben mindig esik. Mondtam is a lányomnak , jöjjenek haza :)

zolderdo 2008.08.15. 15:26:19

Dédike! Tetszik a humorod:)Én nem irigyellek a bál miatt,mert mi 1 régi parasztházba költöztünk 10 éve, de 4 év alatt mindent ki kellett cserélni benne,ha nem akartuk,hogy ránk rogyjon:( A mesterembereknek meg nem sürgős.A vizes szakember 3 hónapig csinálta a vezetékek cseréjét és ő volt a legjobban megdöbbenve,mikor megtudta,hogy miatta hónapok óta -nyár volt-,kint fürdünk este a sötétben a kinti zuhany alatt.Meg is mondtam neki,hogy mi nem fogunk mégegyszer találkozni:)
süti beállítások módosítása