Dédike

:)

Kommentek:

  • margit2: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! :-) (2015.05.11. 08:34) 2015 jan. 19
  • Aloha3: :-( Nyugodjon békében! További szép estét, jó hetet kívánok neked Dédike! :-) (2015.01.19. 18:50) 2015 január 12
  • Dédike: Igen, mindenki siratja a régit. Ez nem egy jó konstrukció! (2015.01.11. 03:01) 2015. I. 2.
  • Turmixoló: Majd mennek ismét. Így év végére nagyon letud amortizálódni az ember, mindent jobban a szívére ves... (2015.01.03. 16:56) XII,29.
  • ToPa: :) Hát földrajzilag itthon épp.. Blogilag: lucikaya.blogspot.hu/ meg itt.. De ott vagyok mondj... (2014.12.31. 11:22) XII. 28. VASÁRNAP.

Látogatók:

***
Flag Counter

Címkék

2008.07.20. 18:03 pitypangoss

 

Ilyen az élet:

 

 

                        Mindig olyan jön, amit az ember fia nem vár. Általában tudom tartani magam a derűs ég felett, de most történt valami. A lábam alatt egy pici bárány felhő megcsúszott és egy kis résen keresztül megláttam valamit. Hát erre nem volt szükségem, de talán nem baj, hogy így történt. Már sok csalódás ért az életemben, eddig is elviseltem mindent egyedül. Majd ebből is kievickélek, ha nehéz lesz is. Az életem kilencven százalékát egyedül éltem le, De mindig, mint a jó macska talpra estem, megráztam magam, és ment tovább az élet. Most is bízom benne, hogy sikerül, csak mostanában egy kicsit nehezebben megy.

            Azt hiszem ez az eddigi megismert derűs létemtől számotokra fura, de le kellet írnom.

Mindenkinek: nyugi, avval hogy leírtam túl vagyok, és megy majd minden a maga útján tovább.

 

                        Már becsukódott minden rés és újra derűs az ég.

 

            Már a vidám dédi búcsúzik. Vigyázzatok, mert az ember lábát sokszor nehéz a derűs

úton tartani.

 

 

            Más nap:

 

Viszik haza kis bogaramat. Szinte hihetetlen, hogy az itt lévő egy hét alatt mennyit fejlődött. Derű tölti el az embert, mikor látja, hogy hökken meg saját hangja hallatán. Szaporodnak a nevetős derű percei. Nagyon fog hiányozni. Az unokáimmal én nagyon jó helyzetben voltam, mert közel voltak. Manólánynak is könnyen érkezett a segítség, ami a munka mellett jól is jött neki. Sajnos Győr nagyon messze van.

 

Remélem, pihenten, jó hangulatban kezditek a hetet.

                                                           

Jó munkát mindenkinek, a végén ott az újabb hétvége!         Üdv   Dédi.

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://evimamika.blog.hu/api/trackback/id/tr436021011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manólány 2008.07.20. 18:43:10

Dédi mi a baj.? Én bántottalak meg valaível?

dédike 2008.07.20. 18:59:16

Nem. Más is bele tud szólni az életembe,hol ott semmi joga nincs rá.

Gizi 2008.07.20. 19:01:42

Dédike, igen nagyon megleptek a szomorú soraid!!Hát reméllem is hogy már elhúztak azok a fránya sötét felhők. Sajnálom hogy a kis Robika már haza utazott, de biztossan jön még a nyáron.Most én is elbúcsúzom, mert holnap elutazunk nyaralni, igaz most az Osztrákokhoz megyünk a hegyekbe, de gondolatban viszlek téged is. Írjál sokat hogy legyen mit olvasnom ha megjöttünk, de nehogy szomorút írjál!!! Puszikázlak!!!

gondaanyu 2008.07.20. 20:20:12

Néha vannak rossz percek, napok. Talán kellenek is. Még jó, hogy elmúlnak, és csak a szépre emlékezünk.

szepy 2008.07.20. 20:31:57

Nagyontetszik ahogy kezeled a problémákat. Maradj mindíg ilyen derüs és jókedvű. Remélem hamar elmúlis a gond, és újra vidám leszel. Szép álmokat dédike.

dédike 2008.07.20. 20:42:13

Köszi az ggyüttérzét mindenkinek. Muszáj volt kiköpni magamból, így hamarabb túl leszek mindenen.

margit2 2008.07.20. 21:14:39

Dédike! Én is megijedtem, de örülök, hogy végülis már jobb hangulatban fejezted be a mondandódat... %smile% Igen, Győr nekem is messze van, én ott születtem, de ide jöttem férjhez. Most már több évet éltem itt... Azért a tény tény...messze van...

Kati 2008.07.20. 22:35:07

Örülök, hogy minden rendben már Dédike!!! Csak a szépre és jóra goldolj, és arra a tündéfia dédunokádra!!! Sokat fejlődött az egy hét alatt!!!
süti beállítások módosítása