Dédike

:)

Kommentek:

  • margit2: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! :-) (2015.05.11. 08:34) 2015 jan. 19
  • Aloha3: :-( Nyugodjon békében! További szép estét, jó hetet kívánok neked Dédike! :-) (2015.01.19. 18:50) 2015 január 12
  • Dédike: Igen, mindenki siratja a régit. Ez nem egy jó konstrukció! (2015.01.11. 03:01) 2015. I. 2.
  • Turmixoló: Majd mennek ismét. Így év végére nagyon letud amortizálódni az ember, mindent jobban a szívére ves... (2015.01.03. 16:56) XII,29.
  • ToPa: :) Hát földrajzilag itthon épp.. Blogilag: lucikaya.blogspot.hu/ meg itt.. De ott vagyok mondj... (2014.12.31. 11:22) XII. 28. VASÁRNAP.

Látogatók:

***
Flag Counter

Címkék

2012.05.16. 16:04 pitypangoss

 

Sz@rban  HAZA, ÉS FŐLEG ÉN!

Elromlott a gépem....

Itt ülök az Évi laptopjánál,és nem tudom mit is nyomjak meg.

Na, ez egy külön figura, amit tanulni kell.

Nekem a vén marhának, aki minden hülyeségbe bele megy.

De nem akarom, hogy azt higgyétek, valami bajom van.

 

A szülinapi vacsora jól sikerült.

Robikám olyan édes volt, majd lesznek képek, ha lesz gépem. Hozott nekem 4 kiskacsát a piacról,/ a Mami ponzorált, mint bankár Igaz, hogy két hónapja nem kapnak fizetést, de erre lett pénze./ és mindenki minket nézett, mert messziről kiabált, hogy „dédi vettem neked kacsákat"! és egyedűl cipelte a dobozt.

Míg a nagyapjára várt hogy jöjjön a busszal, megtanitotta őket parancsszóra aludni. Amelyik tiltakozni mert, annak a fejére koppintott. Igaz, hogy nem szobatiszta, de jól nevelt kiskacsákat kaptam.

Keltett a tyúkanyó három kislibát is. Azokat ő vezeti, amig ilyen hideg van. Utána lesz a barátkozásos együtt élés az ólban.

Hát igy, nem vagyok egyedül, és van feladatom. Reggel fel kel kelni, mert éhes a banda, igaz, hogy utána még én is alszok egyet, de ez a lustaság következménye.

 

Köszönöm a jókivánságokat, és meg próbálok megfelelően élni.

Legyetek jók, ha tudtok!

Mindenkit puszilok DÉDI, aki Éva.

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://evimamika.blog.hu/api/trackback/id/tr246018709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kata... 2012.05.16. 17:39:59

"doktorbácsi" látta már a gépedet?:D:D várlak dédike,aki Éva:D:D

ételital 2012.05.16. 17:53:49

Na a laptopot én sem tudom kezelni. :-) Jó hogy van elfoglaltságod, hát még az hogy kellemes is. :-)

Forest 2012.05.16. 20:33:31

Köszönjük, hogy jelentkeztél, már aggódtam. Vigyázz a kis pelyhesekre meg ne fázzanak. és természetesen magadra is nagyon. Puszi

Csak Egy Utazó 2012.05.16. 20:51:00

Kedves Dédike aki Éva! Mosolyogva olvastam az élménybeszámolód! :) Én is visszavárlak, mert szeretném tudni hogy vannak a kiskacsák ;) Vigyázz magadra!

varnyu 2012.05.16. 21:32:34

ha a gépet megtanultad használni, Évi, akkor meg fogod tanulni a laptopot is. egy újabb kihivás. és? ;)

margit2 2012.05.17. 21:48:31

Én is örülök, hogy jelentkeztél! Bizony bosszantó, ha a gép nem jó... Én sem szerettem a férjem laptopján írogatni, amikor gond volt a gépemmel... nem sok türelmem volt a laptopon írni... De látom, hogy nem hagynak unatkozni. Én is várlak majd a hírekkel és a fotókkal! %smile%

ansa 2012.05.18. 14:41:58

Azért a buszmegállóban látni kellett volna! Mutatóujj lefelé nyomásával pont a hápi fejére...az engedelmes (csodálom, hogy mind megvan :D) kacsa leült. "már alszik is!" felkiáltásokkal lett az eredmény díjazva. :D
süti beállítások módosítása