Dédike

:)

Kommentek:

  • margit2: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! :-) (2015.05.11. 08:34) 2015 jan. 19
  • Aloha3: :-( Nyugodjon békében! További szép estét, jó hetet kívánok neked Dédike! :-) (2015.01.19. 18:50) 2015 január 12
  • Dédike: Igen, mindenki siratja a régit. Ez nem egy jó konstrukció! (2015.01.11. 03:01) 2015. I. 2.
  • Turmixoló: Majd mennek ismét. Így év végére nagyon letud amortizálódni az ember, mindent jobban a szívére ves... (2015.01.03. 16:56) XII,29.
  • ToPa: :) Hát földrajzilag itthon épp.. Blogilag: lucikaya.blogspot.hu/ meg itt.. De ott vagyok mondj... (2014.12.31. 11:22) XII. 28. VASÁRNAP.

Látogatók:

***
Flag Counter

Címkék

2012.04.02. 18:08 pitypangoss

 

Köszönöm az irántam való aggódást!

A természet gyógyászatnak híve vagyok, és ismerem, iszom a teákat....

Az allergia gyógyszerek meg állandó partnereim!

Talán egy kicsit már javulgatok.

Évi szerint már rám lehet nézni, és megismerni. Na akkor gondolhatjátok, hogy, hogy nézhettem ki. Már napok óta felöltözök, és neki kezdek valaminek, hogy mozogjak.

Évivel el voltam az, egyik áruházba, hátha megkívánok valamit, csak hazafelé meghosszabbodott az út. Nem akart a kapu elém kerülni. Hát ennyire vagyok. Ha nem fújna a szél, ez a lehűlés, még jót is tenne. Csak a szél fel akar lökni, mert egyelőre olyan gyenge vagyok.

Akarok, akarok! Csak nagyon nehezen megy.

Szeretnék már egy egészséges puszit küldeni nektek!

 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://evimamika.blog.hu/api/trackback/id/tr206018767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mindenamikell 2012.04.02. 20:03:55

Nyugisan és a fokozatosság elvét betartani,legyen előbb egy kis séta a kertben,majd kimenni az utcára és így tovább. Valaha tüdőgyulladással kínlódtam így ,négy hónap után azt hittem enyém a világ és az ajtóban már három lépés után padot fogtam és le kellett ülni. Évikém ,a türelem vezessen most és puszi viszont.

evimami 2012.04.02. 21:29:56

Cila: Köszönöm megértő, és bíztató szavaid.

margit2 2012.04.03. 19:11:06

Dédike! Azért ez már egy kicsit jó jel, hogy elmentél... Picit talán erősített a séta is... Csak akarj továbbra is, és meglátod, hogy jobban leszel! %wink%
süti beállítások módosítása