Dédike

:)

Kommentek:

  • margit2: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! :-) (2015.05.11. 08:34) 2015 jan. 19
  • Aloha3: :-( Nyugodjon békében! További szép estét, jó hetet kívánok neked Dédike! :-) (2015.01.19. 18:50) 2015 január 12
  • Dédike: Igen, mindenki siratja a régit. Ez nem egy jó konstrukció! (2015.01.11. 03:01) 2015. I. 2.
  • Turmixoló: Majd mennek ismét. Így év végére nagyon letud amortizálódni az ember, mindent jobban a szívére ves... (2015.01.03. 16:56) XII,29.
  • ToPa: :) Hát földrajzilag itthon épp.. Blogilag: lucikaya.blogspot.hu/ meg itt.. De ott vagyok mondj... (2014.12.31. 11:22) XII. 28. VASÁRNAP.

Látogatók:

***
Flag Counter

Címkék

2012.01.13. 11:47 pitypangoss

 

Sokan nem értik meg, amit most írok, de Nekem jobb ha megteszem.

Nem is másoknak, magamnak írok. Van egy nagy hibám!

Nem tudok megalkudni. Pedig szeretnék. Egyik családtagom azt mondta, az, az életmód, amit én kialakítottam magamnak, az, másoknak nem elviselhető. Pedig nekem jó. Egy elég magas szintet alakítottam ki a hosszú egyedüllétek alatt, 

Igen tudom, ennek kevesen tudnának megfelelni, de volt már rá példa, hogy sikerült.

 Na jó egy kicsit akkor talán én is engedtem az elveimből. De most nem akarok....

Nem tartom érdemesnek, hogy átalakuljak.

Így marad a kis kibélelt csigaházam, modern dolgaim, és felfogásom.

Terveim vannak még a jövővel kapcsolatba, hisz addig szép az élet, míg várni tudunk valamire.

Én meg kitartó vagyok, és várok, és várok, váááárrrroookkk!!!!!!

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://evimamika.blog.hu/api/trackback/id/tr566018833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hajnalkép 2012.01.13. 12:18:48

Anyúkám, annyian vannak körülötted, akik szívből szeretnek, hogy nem kell bánkódnod. Igazz sokat vagy így is egyedűl, de vajon ez az időszak tényleg az egyedül létről szól. Szerintem nem, hanem a Te életedről. Puszi majd megyek haza és beszélgetünk.

kata... 2012.01.14. 09:09:00

a csigaház nem is olyan rossz dolog:):) én is suzeretem az én kis csigaházamat:) puszi!!:)

varnyu 2012.01.15. 10:13:41

asszem, maximálisan értelek. néha nekem is eszembe jut, hogy talán jobb lenne, ha megalkuvóbb lennék ... aztán megint eszembe jut a tükör ... bizonyos megalkuvás szint felett komoly veszélye lenne, hogy naponta leköpködöm magam benne. ahhoz meg semmi kedvem. ha már eddig nem csináltam, nem fogok hozzákezdeni ;)

margit2 2012.01.18. 09:19:49

Igazad van, én is megértelek.... Legyünk magunk, csak úgy tudjuk jól érezni magunkat a bőrünkben. %smile%
süti beállítások módosítása