Dédike

:)

Kommentek:

  • margit2: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! :-) (2015.05.11. 08:34) 2015 jan. 19
  • Aloha3: :-( Nyugodjon békében! További szép estét, jó hetet kívánok neked Dédike! :-) (2015.01.19. 18:50) 2015 január 12
  • Dédike: Igen, mindenki siratja a régit. Ez nem egy jó konstrukció! (2015.01.11. 03:01) 2015. I. 2.
  • Turmixoló: Majd mennek ismét. Így év végére nagyon letud amortizálódni az ember, mindent jobban a szívére ves... (2015.01.03. 16:56) XII,29.
  • ToPa: :) Hát földrajzilag itthon épp.. Blogilag: lucikaya.blogspot.hu/ meg itt.. De ott vagyok mondj... (2014.12.31. 11:22) XII. 28. VASÁRNAP.

Látogatók:

***
Flag Counter

Címkék

2011.10.16. 19:06 pitypangoss

 

Szomorú vagyok.

Sacikám beteg! Hirtelen lefogyott, és nem eszik. A kedvenc falatokat kihordja elásni.

 

Nem tudom, mi lehet vele? A szőre nem csapzott, az orra is nedves.

Tegnap este bejött aludni, nappal is el volt itt bent, de este ki ment a kinti házába. Nem tudom be csalogatni. Igaz, egy nagy tollpárnája van ott is, de bent szokott aludni. Olyan rossz érzésem van.

Nem akarom elveszíteni! Még csak 12 éves. Mindegyik kutyám öregebb volt jóval.

 

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://evimamika.blog.hu/api/trackback/id/tr436018975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bikfic 2011.10.17. 10:14:35

nem lehet, h csak megviseli ez a hirtelen időváltozás?? de komolyan, simán el tudom képzelni..

Forest 2011.10.17. 10:29:15

Én elkezdtem Mollikának adni a kutya Bérescseppeket. Hátha neki is szüksége lenne egy kis vitaminra meg ami még benne van. Arra vigyázz, hogy folyadékot igyon. Ha mégse menne, én szőlőcukrot szoktam vízzel feloldani és a szájába spriccelni. Ebben van kalória is meg folyadékpótlásra is jó. Remélem csak az ősz meg a hideg a baj. Nem szokott megsértődni, ha egyedül hagyod? Velünk ez is előfordult,"szóba" se állt velem napokig pedig ő nem maradt egyedül. Szeretetsimi Sacikának, ne gondolj mindjárt a legrosszabbra. Ölellek.

békacsicsergés 2011.10.17. 10:46:27

Az én Gombóckám is furán viselkedett a múlt héten,és semmi okot nem találtam rá. Már 13 éves. Forest tanácsai jók,figyelj a folyadék fogyasztására. Én a nutridrinkből adok neki, ha nem jól érzi magát. Immunrendszer erősítő,vitaminokkal teli. Embernek,kutyának egyformán sokat segít. Persze neki a méretét tekintve csak kevés kell.

békacsicsergés 2011.10.17. 10:48:22

Magaddal hoztad Győrbe? Nem az a baj,hogy egyedül volt otthon?
süti beállítások módosítása