Dédike

:)

Kommentek:

  • margit2: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! :-) (2015.05.11. 08:34) 2015 jan. 19
  • Aloha3: :-( Nyugodjon békében! További szép estét, jó hetet kívánok neked Dédike! :-) (2015.01.19. 18:50) 2015 január 12
  • Dédike: Igen, mindenki siratja a régit. Ez nem egy jó konstrukció! (2015.01.11. 03:01) 2015. I. 2.
  • Turmixoló: Majd mennek ismét. Így év végére nagyon letud amortizálódni az ember, mindent jobban a szívére ves... (2015.01.03. 16:56) XII,29.
  • ToPa: :) Hát földrajzilag itthon épp.. Blogilag: lucikaya.blogspot.hu/ meg itt.. De ott vagyok mondj... (2014.12.31. 11:22) XII. 28. VASÁRNAP.

Látogatók:

***
Flag Counter

Címkék

2011.01.02. 08:10 pitypangoss

2011

 

Nem szoktam évösszegzést készíteni, és most nem is kezdem el.

A kétezres év rossz dolgait, amit rám zúdított, úgy is tudjátok.

Ez nagyon nehéz teher.

 

Hogy mit várnák az Új Évtől?

Természetesen, mint mindenki, csak is jót.

Nekem azonban ez nem fog megadatni....

Nagyon súlyos terhet rak rám az élet.

Érdekes, a szenvedés, a baj mindig megtalált. Azt mondhatom, másokkal szemben, nehéz életem volt. Sok küszködés, kínlódás. Az életem 80%-át egyedül éltem le, gondok bajok problémák között, amit nekem kellett mindig megoldani. Szerencsére elmondhatom, hogy nagyjából sikerült is.

De most nagyon tehetetlen lettem.

Ha a szeretet győzedelmeskedhetne, biztos én lennék a győztes, de sajnos, az élet ellenem dolgozik, és legyőzött leszek.

Nehéz ebbe beletörődnöm!

Kapok ettől az évtől egyáltalán valami jót is? Vagy legalább elfogadhatót?

Már nagyon rám férne!

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://evimamika.blog.hu/api/trackback/id/tr366019495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Forest 2011.01.02. 09:11:26

Drága Dédike! Most gyorsan elmennék hozzád és jól megölelgetnélek és vigyaszt, erőt adnék. Azért a jót kérlek összegezd. Biztosan találsz nagyon szép dolgokat is. Jó lenne, ha most elővennéd és erőt merítenél ebből. Őszinte szívvel, szeretettel gondolok Rád és kívánom, hogy 2012-ben azt írd, "hát... lányok most ez az év nekem dolgozott és csupa jót hozott". Így legyen! Ölellek nagy szeretettel. Soha ne felejtsd el, nem vagy egyedül. Látod Manólány betegsége hozott ide és ha nem bánod itt is maradnék.

evimami 2011.01.02. 10:34:10

Drága Forest! Nagyon örülök, hogy jöttél. Manólány pár szót mondott rólad. Jó lenne, ha valami módon fel tudnám venni veled a kapcsolatot. Tudom, hogy nincs blogod. Nagyon köszönöm, erőt adó szavaid. Igen jó kapaszkodók, ami most nagyon el kell nekem. Szeretettel ölel Dédi.

kicsisziv 2011.01.02. 11:55:14

Dédike...nagyon boldog új évet neked...sok erőt és egészséget...

ametiszt 2011.01.02. 12:53:59

Remélem csökkennek a teheid. Mi erre születtünk. Erőt és kitartást kívánok neked,nem szabad összeroppannod. Meriíts erőt a jóból,mert azért az is van,még ha arányaiban kevés is!

Gyöngyi - lakoma 2011.01.02. 20:23:17

Soha ne mondd, hogy soha. Szép kort éltél meg, próbálj meg a szépre gondolni! Kinek vannak ilyen szép virágai? Kinek van ilyen gyönyörű unokája? Kinek van ilyen szerető családja? Gondolj azokra is, akiknek mindez nem adatott meg, és pozitívan nézni a világra! A bajok jönnek kéretlenül is - próbáld meg túl élni.. Vannak sokkal rosszabb helyzetben élő emberk is.. Egyszer fent, egyszer lent, de túlélni csak úgy lehet, ha reménykedünk! Én most reményt küldök. Reményt a jobb életedért, a jó egészségért Neked, és a Szeretteidért! Értékes Ember vagy, aki tud érezni, tud szeretni, tud segíteni. Hidd el, a rossz után mindig jó jön!!!

varnyu 2011.01.02. 21:19:12

itt vagyok, Évi

cincimama 2011.01.03. 13:32:30

Drága Dédi, Évimami! Nagyon boldog új évet kívánok! Jót, és szépet! Még ha szomorú és nehéz is az élet akkor is találni kell benne jót. A gyermeked, az unokád, a dédunokád, mind szépet és jót adnak Neked. Csak rá kell nézni Robikára, és máris szebb, és napsugarasabb az élet. Ugye igazam van. Ha nem történt volna veled annyi minden, ma nem az lennél aki vagy, igaz? Hisz az élet, a megpróbáltatások erősítettek, és formáltak azzá, aki ma vagy. És mindenki így szeret. Igaz?? Azt mondtad nekem nemrég, hogy jöjjek rá, hogy mégiscsak boldog vagyok. Én már rájöttem. Szép vagy, kedves, és nagyon sokan szeretünk - még ismeretlenül is. Hát ez nem jó dolog? Ugye, hogy az. Lehet, hogy rosszat is hoz ez az év, de biztos vagyok, hogy jót is tartogat Neked. Ölellek, és szívből kívánom Neked, hogy ez az év csak jót hozzon!!!

margit2 2011.01.04. 09:34:13

Dédike! Én azt kívánom, hogy az idei év csak jobb legyen, mert megérdemled! %smile%
süti beállítások módosítása