Dédike

:)

Kommentek:

  • margit2: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! :-) (2015.05.11. 08:34) 2015 jan. 19
  • Aloha3: :-( Nyugodjon békében! További szép estét, jó hetet kívánok neked Dédike! :-) (2015.01.19. 18:50) 2015 január 12
  • Dédike: Igen, mindenki siratja a régit. Ez nem egy jó konstrukció! (2015.01.11. 03:01) 2015. I. 2.
  • Turmixoló: Majd mennek ismét. Így év végére nagyon letud amortizálódni az ember, mindent jobban a szívére ves... (2015.01.03. 16:56) XII,29.
  • ToPa: :) Hát földrajzilag itthon épp.. Blogilag: lucikaya.blogspot.hu/ meg itt.. De ott vagyok mondj... (2014.12.31. 11:22) XII. 28. VASÁRNAP.

Látogatók:

***
Flag Counter

Címkék

2010.04.19. 11:31 pitypangoss

 

Délelőtti torna, nyúl invázióval!

Mivel tegnap sokat voltam kint a szépidőben, meg hogy felejtsem, hogy Robikám elment, kissé feszítettebb ütemben kezdtem dolgozni.

Meg is lett az eredménye, este már alig tudtam mozogni.

Reggel a szokásos gyógyszerszedésre felébredtem, de utána a TV mellett még ráhúztam egy sort. Fél tíz után csodásan kipihenten ébredtem.

Na szükség is lett rá!

Mentem etetni, és a tarka nyuszim a fészer közepén fogad. Utólag tudtam meg, hogy röhög rajtam. Ezt már pár napja csináljuk, és nem tudom hol jött ki.

Hát megindult a vadászat....

Szerencsére, az esőbe a sáros udvarra most nem ment ki. Még mindig nem fogtam gyanút, hogy miért bohóckodik, csak az lett gyanús, hogy nem megy abba a sarokba, ahol meg szoktam fogni. Benézek a/ tele terménnyel/ kuka mögé, és ott egy nagy szőr kupac... .,amihez nem férek hozzá. Na, kicimbálom a kb. 80 kilós kukát, hogy a szőrt berakjam a helyére, mire legnagyobb meglepetésemre, mozog, és 8 nyuszi baba lapul benne.

Elő gyorsan egy dobozt, és bele markolom őket, miközben a nyuszi mama teljes figyelme rám irányúl, hogy milyen merényletet követek el ellene.

Még jó, hogy mióta itt ül a tyukica, a többi tyúkot kicsuktam innen, mert széttépték volna az újszülött állományt.

Na eztán jött az igazi vadászat. Nekem már lógott a nyelvem, de mamukám nem úgy tűnt, mint aki fáradna, mire mindent lerekesztgettem, és a győzelem mégis az enyém lett. Mint aki jól végezte dolgát, bele szagolt a fészekbe, és nyugodtan elkezdett enni.

Meg javítottam a ketrece. Most majd ott marad a gyerekei mellett..

Úgy látszik az új papa, egy-egy menetbe nyolc gyerekre van kalibrálva, mert mind a három mamának nyolc babája lett.

Na most én is élvezem a megérdemelt pihenőmet!

Eshet az eső, mert úgy sem maradt erőm semmire. Majd olvasok!

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://evimamika.blog.hu/api/trackback/id/tr216019891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kékáfonya 2010.04.19. 12:22:47

Lesz itten nyúlfarm! :) Remélem van helyed ennyi kicsinek, ha majd le kell őket választani. :)

Barbara 2010.04.19. 13:35:36

Matekolj dédike, mennyi anyanyuszid is van? Azt szorozd meg nyolccal... :D:D Mondom én, hogy beindul a nagyüzem! Mi újság a tyúkanyóval? Ücsörög gondosan?

Aranka 2010.04.19. 14:16:35

Ez jó szaporulat. Kár, hogy nem húsvét előtt születtek. A fiúk reménykedtek, hogy lesz az idén is kisnyuszijuk.

Dédike 2010.04.19. 14:22:24

Aranka: Végre, hogy jelentkezel. Ha felnőnek így is kapnak, és nevelhetik.

cincimama 2010.04.19. 15:31:54

Nem semmi kis termékeny az apanyúl. ;) Na meg az anyanyuszik, de azért jól megdolgoztatott! Pihenj egy kicsit, igazán rád fér, ilyen meló után!!

cinci 2010.04.19. 21:54:58

Szinte láttalak magam előtt,ahogy leírtad a nyulak keresgélését. jó lenne látni a kis nyulakat...:) Jó pihenést neked.

Distroyer 2010.04.21. 07:46:38

Nekünk is voltak nyuszijaink... úgy szerettem őket... és tényleg nagyon rafináltak. :D
süti beállítások módosítása