Dédike

:)

Kommentek:

  • margit2: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! :-) (2015.05.11. 08:34) 2015 jan. 19
  • Aloha3: :-( Nyugodjon békében! További szép estét, jó hetet kívánok neked Dédike! :-) (2015.01.19. 18:50) 2015 január 12
  • Dédike: Igen, mindenki siratja a régit. Ez nem egy jó konstrukció! (2015.01.11. 03:01) 2015. I. 2.
  • Turmixoló: Majd mennek ismét. Így év végére nagyon letud amortizálódni az ember, mindent jobban a szívére ves... (2015.01.03. 16:56) XII,29.
  • ToPa: :) Hát földrajzilag itthon épp.. Blogilag: lucikaya.blogspot.hu/ meg itt.. De ott vagyok mondj... (2014.12.31. 11:22) XII. 28. VASÁRNAP.

Látogatók:

***
Flag Counter

Címkék

2009.07.03. 19:56 pitypangoss

 

Magdus:

Te vagy érzékeny?, mikor nekem lenne rá okom.!

Igen mennek a privik, de tőled. És mivel figyelmetlen vagy, nem mindig oda érkezik, ahova szánod. Lehet, hogy jobban meg kellene a tartalmát is gondolnod? Vagy nagyon is meg gondoltad? De akkor meg tényleg igaz, amit írtam, hogy nem szeretem a kétszínű alakokat.

Elég jó emberismerő vagyok, és a mézes mázos mondatok nem az én asztalom. Főleg amiket te használsz. Én az őszinteség híve vagyok, És örülök, hogy mikor nálam voltatok, azt találtátok itt nálam is, ami a blogomban le volt írva. És igen, büszke vagyok rá, mert ez az én két kezem becsületes munkájából lett.

 

Hogy megismerjenek való mivoltodba, beteszem az eltévedt leveled, ami meg mutatja ki is vagy igazán. Ez a kendőzetlen igazi arcod. Ilyen a privát levelezésed. Most akkor melyik az igazi arcod?

Cincinek írtad, és látszik, hogy nem ez az első ilyen megnyilvánulásod feléje.

Aki olvassa figyelje a dátumokat.

Privi levél ami tévedésből nálam landolt.

Bedoboz:

11

Kidoboz:

86

Maradék hely:

103/200

 

 

Feladó: Meggi7

Dátum: 2009-06-28 14:35:22

[Válasz] [Vissza]    [Törlés]

Én balga, hogy miért nem tudom visszafogni magam??? Miből gondolja a Dédi, hogy vele fogom megkonzúltálni, hogy "megin" mi történt? És mi az, hogy megint??? Cicukám, szerinted már panaszkodtam volna neki??? Már csak ez hiányzott nekem!!! Nem válaszolok rá, mert akkor csúnyát fogok írni.
Tudom, mit fogsz erre mondani, cak jól esett megosztani veled, hogy tudd, miért nem csipázom az öreglányt. Nincs más? Ilyenkor kíváncsi??? Inkább elharapnám a nyelvem, látod, ezért nem irok bővebben, ő lenne az első csámcsogó !!!
Bocsika, ez kikívánkozott belőllem.
Puszi:M? Ja, és nem baj, ha nem válaszolsz most, írtad, hogy vendégeid vannak/lesznek...

 

Ha elfelejtetted volna, kíváncsiskodás, sőt kérdezés nélkül sok mindent elmondtál, amit később úgy látszik, megbántál és elfelejtettél. De hát Istenem van, aki szeret dicsekedni.

Én nem haragszom, csak akartam, hogy tudd, tévesen gondoltad az elmaradásom okát.

De azt hiszem, ezt a formát így mindenki megérti.

Azért írtam le, mert szeretem az igazságot.

Ha egyszer „nem csipázol" ki kényszerített arra, hogy ide jöjj?

Pl: Dédi, gurítsál 2 szemet át a blogomba, légyszives...., köszi:M.
2009. július 02. 16:38:57 magdus [email] [url]


 



És még a többi bejedzéseid. Amire nem reagáltam. Nem, mert én sem szeretem a kétszínű embereket. Nekem a blog mást jelent nem egy „jó bulit".

Leírhatom bánatom, örömöm és a sok, sok idelátogatóból igaz barátokra is lelek. Ez mindennél fontosabb.

Annak ellenére, hogy írásoddal nagyon megbántottál, nem haragszom rád. Légy boldog az életben és itt a blogrendszerben is. Biztos megtalálod azokat blogolókat akik a Te elvárásaidnak megfelelnek.

23 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://evimamika.blog.hu/api/trackback/id/tr906020417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thalia 2009.07.04. 05:57:53

Nem toonganak az emberek a hozzászólásodnál, de én itt vagyok...remélem elcsitul ez a balhé, mert ez nekem speciel iszonyat, én mindkettőtöket nagyon szeretlek, engem soha nem bántott egyikőtök sem és önző módon azt szeretném, hogy ez így maradjon a jövőben is...Puszillak!

Dédike 2009.07.04. 08:01:27

Tháliám: Nem is baj. Megbeszélték máshol. És mindenki eldönti mit akar, Mint te is.Azt hiszem ennek ez a rendje.Szeretem az igazságot, és nem akartam, hogy félre legyen magyarázva.

And73 2009.07.04. 08:52:16

Dédike! Ment privi!

varnyu 2009.07.04. 09:51:03

nem mondom én Neked, hogy Evimami, de azt se, h Dédike. 51 éves vagyok én is, nehogy már lemamizzalak, vagy dédikézzelek :) azt viszont mondom, hogy le a kalappal Előtted ;) mostanában sokat gondolkoztam azon, mit is jelent a blog irás, hogy lehetne ezt minél jobban megfogalmazni. Te két mondatban megtetted: "Nekem a blog mást jelent nem egy „jó bulit". Leírhatom bánatom, örömöm és a sok, sok idelátogatóból igaz barátokra is lelek. Ez mindennél fontosabb." további jó blogolást :) UI: gyönyörű a dédunokád :)

kata... 2009.07.04. 12:47:46

Nem írok privit,sosem szoktam,akit szeretek,kedvelek,azt olvasom,és Téged olvaslak.Szeretem a beszámolóid,és a gondolkodásmódod:) Remélem,minden rendben lesz,nem török pálcát senki felett,hogy mi történt,azt csakis ti tudjátok...

bokorné 2009.07.04. 17:07:48

Én csak olvasni szeretlek blogom sincs de szeretem az egyszerü csodálatos embereket te ilyen vagy ,megtanultál a számitógéppel báni,hogy hasznosan tölsd a maradék idődet.Szeretem az ilyen kiss időseket.

Dédike 2009.07.04. 20:39:11

Kedves varnyu: köszönöm, hogy irtál. És megtaláltad a blogolom értelmét. Sokáig naplót írta, /még most is, mert ide nem minden tartozik/, De, mivel lett gépem, és elkezdtem tanulni, sok mindent ide írok. Most még hozzá jött a fényképező gép, és így ritkán látott Robikámról egész gyüjteménnyel rendelkezek. Abboó láttok ti is egypárat. Kűlönben Éva vagyok. csak a blogom neve dédi, meg a tényállás, hogy dédunokám van. Én is olvaslak, ha nem is irtam eddig hozzád semmit.

Dédike 2009.07.04. 20:41:59

Kata: Köszönöm, hogy jöttél.

varnyu 2009.07.04. 20:44:36

Évi: én még a digitális fényképezőgépig nem jutottam el, előttem jársz :) nagyon jók a fotók!!!

Dédike 2009.07.04. 20:49:58

Bokorné: Sajnos a kényszer sok mindenre ráviszi az embert. Bizony, ha megérem, nem sokára hetes kerül a nulla elé! De messze van dédikém, és így sokszor láthatom az internett segítségével. Hála rabja nem lettem, de szeretek bojongani. Azért a könyveimhez sem lettem hűtlen. Ha kedved úgy hozza gyere máskor is.

bokorné 2009.07.04. 21:06:03

Köszönőm. .

Dédike 2009.07.04. 21:26:21

Varnyu: Nagyon vágytam a gépre, és a fényképezés nagy örömet okoz. Az unokám tanított meg, hogy fel is tudjam rakni.Most már azt mondom nem nehéz, de akkor!!!!!ajaj! De elhatároztam, hogy akkor is. Akarom. Hisz ez a mottom is.

varnyu 2009.07.04. 22:13:06

Évi: tetszik a mottód. sok fiatal megtanulhatná ezt az akarni- tudást

Dédike 2009.07.04. 22:20:37

varnyu: Engem a kényszer vitt rá, de jól megtanultam.

kata... 2009.07.04. 22:45:26

Naná,jövök :D:D:D

cinci 2009.07.04. 23:05:00

Szia Dédike Szép álmokat neked..

iluska 2009.07.04. 23:59:51

Talán van valami a levegőben, hogy ennyi konfliktus van a blogolon mostanában. %eek%

varnyu 2009.07.05. 00:03:20

Évi: beiratkozom Hozzád akarást tanulni ;)

Thalia 2009.07.05. 07:12:52

Látod, dédike, gondoltam én, hogy nem kell sok idő és te tanítasz másokat...:)

Dédike 2009.07.05. 07:50:28

Egyszerre mondom mindenkinek, koszönöm, hogy itt vagytok. Ez most tényleg nagyon jól esett.

Kati 2009.07.05. 08:10:12

A kavarókkal ne törödj!!! Te csak maradj meg ilyennek,amilyen vagy! Sajnos ilyen a blog világ. Legyen mindíg jó érzéked,rálelni a szépre és a jóra. A többi meg ne zavarjon. Szép,és vidám napot kívánok!!!

Dédike 2009.07.05. 08:21:18

Kati: Köszönöm. igen megpróbálom ezt tenni. Látod túl léptem az egészen, de én is úgy éreztem, hogy ki kell irni magamból. És ehhez nekem is jogom van. Mindennél nagyobb "baj" az, hogy megy dédikém haza. Most az a legfontosabb, hogy szemeimmel elraktározzam bájos látványát.

Manólány 2009.07.05. 14:25:20

Az elmúlt idők viharos eseményeit nyomon követve, csak vigasztalni tudtam Dédikét. Az emberek különbözőek. Vannak, akik felvállalják önmagukat, vannak, akik itt - ott más- más arcukat mutatják. Ez a blogban könnyen előfordul. Akinek nem tetszi Dédike, semmi baj, nem szerethet mindenki mindenkit, de akkor talán nem kéne jönnie a blogjába. S a háta mögött nem kéne bántani. Sokkal korrektebb lett volna egy nyílt levél. Igaz akkor fel kellett volna vállalni önmagát a levélírónak. A lavinát egy rossz helyre címzett levél okozta. Igaz voltak apró előjelek, de ez a levél volt a pont a mondat végén Dédikének. Kicsit hibásnak érzem magam, mert én hívtam, meg a kis csapatott az otthonomba. Talán kellett volna vele még várnom, míg jobban megismerem a blogkapcsolatait. Most már mindegy, megtörtént. Mindenki levonhatja a tanulságokat belőle, főleg az érintettek. Dédikének meg kívánok jó blogolás. Hiszen ez a blog az övé, aki pedig ide látogat ő érte, jön ide. Néha vannak kivételek, de majd ebbe is beleedződik. "Ne add fel sosem amiben hittél, benned él a remény.. Ne hagyd, hogy elvegyék tőled álmaid.. harcolj, s valóra válnak vágyaid."
süti beállítások módosítása