Dédike

:)

Kommentek:

  • margit2: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! :-) (2015.05.11. 08:34) 2015 jan. 19
  • Aloha3: :-( Nyugodjon békében! További szép estét, jó hetet kívánok neked Dédike! :-) (2015.01.19. 18:50) 2015 január 12
  • Dédike: Igen, mindenki siratja a régit. Ez nem egy jó konstrukció! (2015.01.11. 03:01) 2015. I. 2.
  • Turmixoló: Majd mennek ismét. Így év végére nagyon letud amortizálódni az ember, mindent jobban a szívére ves... (2015.01.03. 16:56) XII,29.
  • ToPa: :) Hát földrajzilag itthon épp.. Blogilag: lucikaya.blogspot.hu/ meg itt.. De ott vagyok mondj... (2014.12.31. 11:22) XII. 28. VASÁRNAP.

Látogatók:

***
Flag Counter

Címkék

2009.01.17. 17:16 pitypangoss

 

SZOMBAT:

 

Azért ért egy kis öröm is!

Féltem a villany elszámolástól, de azt mondhatom, meg úsztam. Csak 12 ezret kellett ráfizetnem. Ez még elfogadható. Majd a számítógép terhére könyvelem el hisz ez maradt az egyetlen szórakozásom.

De fázni, és sötétben lenni nem szeretek. Mindenre azt mondom, majd meg spórolom máson. Csak az kezd a baj lenni, hogy elfogytak a mások.

Nem tudom a többi nyugdíjas, hogy csinálja, de lassan bűvészmutatvány lesz, ki hogy oldja meg a megélhetési gondokat?

Ma Manólány ment el kiváltani, a gyógyszerem, hogy ne csúszkáljak. Ne, hogy több baja legyen, de meglepődve jött haza, hogy mennyit fizetett, mire meg nyugtattam, hogy nem is minden receptet kapott meg. Na ez is ahhoz a másnál meg spórolom, kategóriához tartozik.

Ugye a hajdanán beígért ingyenes szívgyógyszerekről van szó. Van valaki, aki ingyen kapja? Mert én nem. Amiket most kaptam, úgy néz ki jók, csak eszméletlen drágák. Az egykori ingyen asztmás gyógyszerek is most a plafont rugdossák. Azt mondták 169 gyógyszer ára lefelé megy. Na én ilyennel soha nem találkozok. Az enyémek, csak emelkedni tudnak.

Na ez volt a panasz. Evvel fejezem be a hetet.

Az ember mindig jobbat vár! De nem jön.

Legyen szép vasárnapotok, puszi

                                    DÉDIKE.

14 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://evimamika.blog.hu/api/trackback/id/tr776020854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kata... 2009.01.17. 18:21:32

Apukám szed szívgyógyszereket,nincs ingyen..:( nem tudom mennyit fizet,de biztosan nem kevés Bűvészkedünk!!!!:(

Szkupika 2009.01.17. 18:55:46

Na én sem vettem még olyan gyógyszert ami olcsóbb lett volna...Nálunk szívgyógyszert nem szedünk, de van a férjemnek a köszvényrohamra, na az eddig olyan 300 forint körüli volt, most meg négyszerese..és egy dobozban van vagy 30 szem ami egy rohamra elég...vagy nem is elég ha nehezen múlik..hisz abból sokat kell bevenni...de a cukor gyógyszerek az én koleszteroin gyógyszerem...és a többi...de egy van ami még csak dobozdíjas, na az Ákosom epilepszia gyógyszere...amit én érzem már nem kell sokáig szednünk, hisz nmárciusban már a 3. EEG-re megyünk ..és szlépen lassan csak gyógyultnak minősül:D De igen...bűvészkedni...hát nem könnyű biztosan nem...Vigyázz magadra dédike és holnap vidám napod legyen...:D

N0r1 2009.01.17. 19:02:40

Még én se találkoztam olyan gyógyszerrel aminek lejjeb ment volna az ára. Szerintem nincs is olyan. :(

margit2 2009.01.17. 20:18:06

Sajnos tényleg nagyon drágák a gyógyszerek... Az ingyessséget meg valahogy elfelejtik.... De látom, hogy a villanráfizetssel meg voltál elégedve... %smile% Nekünk még nem jött számla... én is kíváncsian várom....

margit2 2009.01.17. 20:20:21

...... most látom, hogy mennyire elírtam... javítom: villany ráfizetéssel.... %redface% Holnapra Neked is szép vasárnapot!!!!

zolderdo 2009.01.17. 21:09:51

Legyen szép hétvégéd, felejtsd el a bosszúságokat!

cinci 2009.01.17. 22:36:13

Szia Dédike Még csak azért is legyen szép hétvégéd. Sajnálom,h ilyen sokat költesz a gyógyszerekre:(

dédike 2009.01.17. 23:42:23

Cinci: Másképp nincs élet. Így még egy kis minőségi szint tartható.

Thalia 2009.01.18. 10:32:45

Tudod Dédike, annyira szomorú dolog ez...az én anyukám rokkantnyugdíjas, a nyugdíja nem fedezi a gyógyszerét meg a rezsit...:( Hálistennek, hogy a nyugdíj mellet tud dolgozni, meg tudom őt segíteni én is... mi a munkahelye kapunk egészségkártyára juttatást, amiből én tudom kiváltani a gyógyszereit, meg próbálom segíteni rezsiben, ruhában, bevásárlásban...ez a minimum, amivel segíthetem, hiszen ő taníttatot elég nehéz körülmények között, mégis mindig mindenem megvolt...csak azt nem tudom, ha nem tudnám segíteni vagy mondjuk mi is minimálbéren tengődnénk a párommal, akkor mi lenne...? Gyógyszer soha nincs, ami olcsóbb lenne, mindegyik csak drágul...gondolom azokat teszik olcsóbbá, amit nem írnak fel senkinek...

Klarissz 2009.01.18. 11:33:14

Eléggé elszomorító, de ez jellemzi ma Magyarországot. Egy élet szorgos munkájának a gyümölcse, praktikusan a nélkülőzés. Hát jó példa ez a mai fiatalnak? Azt látja, hogy aki lop-csal-hazudik, annak bezzeg jut mindenre. Akkor mit is válasszon Ő? A miunkát látástól Mikulásig vagy nem éppen egyenes utat? Balga kérdés, tudom.

N0r1 2009.01.18. 12:55:46

Kellemes hétvégét kívánok.

Dóri 2009.01.18. 15:04:01

Én már nem is merek szólni... Nehéz év??? Ólom év.. :(((((

pipi8607 2009.01.19. 06:27:18

Dédikém, kitartás, mi is reménykedünk. Az én mamám szinte egész nap gyógyszereken él. Nyugdíjának nagyja el is megy erre. Ő ezt úgy tudja megoldani, hogy miután a szomszédunkban lakik egy bérházban, így a két lakás egy háztartás, és el van tartva. Másképp nem jönne ki sehogysem, pedig nála foylton 18 fok van, gáz nincs is bevezetve, minden villanyos... Szomorú nagyon ez a magyarországi helyzet, és egyre siralmasabb lesz. Szerintem egy nyugdíjas sem él meg a nyugdíjából családi segítségek nélkül lassacskán.

Gyöngyi 2009.01.20. 08:37:47

Ez a másnál megspórolom, ismerős.. Ennek a következménye, hogy már csak épp, hogy vegetál az ember.. A Párom valamelyik nap dühöngött: kiváltotta a szokásos egyik gyógyszerem - 2000-ért. Erre nem tudom hány év után kiderült a patikában, hogy támogatás jár rá. Úgy csak 800 lenne. Az a fránya x mindig rossz helyre került.. Havonta..
süti beállítások módosítása