Dédike

:)

Kommentek:

  • margit2: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! :-) (2015.05.11. 08:34) 2015 jan. 19
  • Aloha3: :-( Nyugodjon békében! További szép estét, jó hetet kívánok neked Dédike! :-) (2015.01.19. 18:50) 2015 január 12
  • Dédike: Igen, mindenki siratja a régit. Ez nem egy jó konstrukció! (2015.01.11. 03:01) 2015. I. 2.
  • Turmixoló: Majd mennek ismét. Így év végére nagyon letud amortizálódni az ember, mindent jobban a szívére ves... (2015.01.03. 16:56) XII,29.
  • ToPa: :) Hát földrajzilag itthon épp.. Blogilag: lucikaya.blogspot.hu/ meg itt.. De ott vagyok mondj... (2014.12.31. 11:22) XII. 28. VASÁRNAP.

Látogatók:

***
Flag Counter

Címkék

2008.07.29. 11:05 pitypangoss

 

MELÓ

 

Ja. Igen a spájz.

Mikor a házacskámat építettem, a legkevesebből kellett kihoznom, de így az akkor már divatos szuterén részt mellőznöm kellet. Azóta is minden a spájzba van beömlesztve. A helység méretét még kicsinyíti a belőle ki vett padlásfeljáró. Az átalakításhoz az elhatározás már régen meg volt, de a kivitelezés mindig elmaradt. A régi típusú ajtótól természetes, hogy a fagyasztó szekrény 1,5 cm-rel szélesebb és így kezdetektől fogva a konyhába van, ami tudva levő nem a legjobb hely részére.

Na most Manólány szerzett egy kőművest, mert ugye nem mindenki vállal egy nekik viszonylag kis munkát. Azt, hogy mibe fog kerülni, meg sem mertem kérdezni, mert örültem hogy valaki megcsinálja. A feljáró ajtaja be lesz falazva, a padlásra egy kis csapóajtó fog készülni, mivel évek óta fenn sem voltam, és a konyhával köztes ajtó ki lesz cserélve szélesebbre. Ehhez azonban, először is ki kell pakolni mindent. NA, hogy mik jönnek elő, a már elveszettnek hitt tárgyak közül? képzeletet felül múl. Az ember ugye az őskorban is gyűjtögető életmódot folytatott, és én, ezt úgy látszik nem nőttem ki. Így most a maradandó értéknek számító dolgok dobozokba, és a lakás rejtett zugaiba kerül, de lassan már nem lehet közlekedni. Manólányt nem lehet segítségül hívni, mert akkor minden ki lesz dobva. Utána meg hallgathatom, hogy „anyu neked volt, keresd elő, mert kellene."

Most a probléma csak az, hogy a kőműves mennyire szavahihető, és ígéretét betartva mikor jön, mert nekem már most nagyon elegem van az egészből.

            Nem vidáman és jó kedvel, de megyek vissza és folytatom, mert sosem lesz vége. Az a baj, hogy mindig eltérülök. De ha ez meglesz, akkor még a konyha jön sorra. Na abba már bele sem merek gondolni.

                                    Gondoljatok a lelombozódott Dédire.

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://evimamika.blog.hu/api/trackback/id/tr676020993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gizi 2008.07.29. 14:15:25

Szia dédike! Én gondolatban veled vagyok, na most aztán ki vagy vele segítve, de hátha a tudat is jólesik. Ki ne dobj semmit, mert még bármikor, bármire jólehet. Már csak azon kell majd elgondolkoznod, hogy azt a sokk értékes és érzelmekkel hozzád tartozó cuccot hova teszed ha késszen lesz az új spájz!!!! Ha nem lesz elég helyed, vídd át manólányékhoz, biztossan örül majd neki.

dédike 2008.07.29. 14:48:42

Kösz a jótanácsot, de valahogy majd másként csinálom.

Manólány 2008.07.29. 16:48:06

Te Gizike, bántottalak én valaha?

vnjudit 2008.07.29. 17:38:49

Biztos megtaláljátok a legjobb megoldást %wink% Nálunk is gyűjtögetés van... teli van már limlommal minden %lol%

margit2 2008.07.29. 19:41:10

Dédike! Én is nehezen válok el a dolgaimtól, a férjem könnyebben megszabadul mindentől... %wink%

Gizi 2008.07.29. 22:15:58

Nem bántottál Manólány, de látod milyen értékek tulajdonosa lehettél volna!!!

ansa 2008.07.30. 21:06:12

Még jó, hogy nem engem hívsz, mert akkor a nagy része kikerülne, és nem is lenne kiscsi a spejz :D Gizi! Itt az érték eszmei... madzag, cérna, zacsi, doboz... Manólányt ne bántsd ;)

dédike 2008.07.31. 07:56:56

Könnyű az öreget kigúnyolni, de el jő még a ti időtök is.

zolderdo 2008.08.15. 15:08:43

Szia Dédike!ugye én is mondhatom igy,mint újdonsült nyugdijas ? mindent át kell nézni,aztán visszapakolni valahová,mert sajnálunk megválni sok dologtól,de azért jó munkát kívánok:)
süti beállítások módosítása