Dédike

:)

Kommentek:

  • margit2: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! :-) (2015.05.11. 08:34) 2015 jan. 19
  • Aloha3: :-( Nyugodjon békében! További szép estét, jó hetet kívánok neked Dédike! :-) (2015.01.19. 18:50) 2015 január 12
  • Dédike: Igen, mindenki siratja a régit. Ez nem egy jó konstrukció! (2015.01.11. 03:01) 2015. I. 2.
  • Turmixoló: Majd mennek ismét. Így év végére nagyon letud amortizálódni az ember, mindent jobban a szívére ves... (2015.01.03. 16:56) XII,29.
  • ToPa: :) Hát földrajzilag itthon épp.. Blogilag: lucikaya.blogspot.hu/ meg itt.. De ott vagyok mondj... (2014.12.31. 11:22) XII. 28. VASÁRNAP.

Látogatók:

***
Flag Counter

Címkék

2008.07.23. 19:00 pitypangoss

 

Technika:

 

Oké! Ez az, amit én egyre jobban nem szeretek.

Tegnap elmentem a K/H bankba, mivel lejárt a bank-kártyám ideje. Annak idején azért nyitottam, hogy ne kelljen a Manólánynak a számláimmal foglalkozni, ha beteg vagyok. Először nagyon nehezen szoktam hozzá, de később megszerettem a használatát a vásárlásnál.

Na elindulván teszek egy kör utat minden nemű intézni valókat egybe gyűjtve.

Jól éreztem én, hogy nem hiába húzódozom a bankba meneteltől, mert volt már hasonló esetem.

Fejlődünk. Az ajtón belépve van egy sorszámadó szerkentyű. Itt ki kell keresni, hogy mit akarsz intézni. Sajna az a fránya gépezet olyan érzékeny lelkületű, hogy ha felette csak elhúzod a kezed, akkor végig kidob egy csomó sorszámot, azt is, amire nem is gondoltál. Mivel én ezt az előző alkalommal már begyakoroltam, meg úsztam volna, de egy kisebbségi kisgyerek oda ugorván rácsapott a gépre, és már potyogtak is a sorszámok a földre, mindenki vidám derültségére. Közbe megláttam, hogy jó árban van az euró, úgy gondoltam, hogy pénztáros számot ütök, és tartalékolok egy kis kirándulási valutát. Ekkor kezdődött az igazi balhé. Rögtön szólítottak is, De kisebbségünk felkiáltott, hogy ő előbb van és miért engem hívnak. Ekkor már kezdett elegem lenni, mert egy jól megtermett nőszemély volt az illető, és én kedvileg nem voltam a harci ösvényen. A biztonsági őr rögtön elém állt. Úgy nézett ki már jó gyakorlata van a dolgok menetében, és próbálták neki elmagyarázni, hogy én veszek ő meg visz, és nem jó a sorszáma, amit sehogy sem értett. Jelentem én sem, mivel egy kassza van., és tényleg az enyém előtt volt a száma.

Na ezt megúszva már az eredeti célra törve biztos, ami biztos alapon kérdeztem, mit nyomjak a cseréhez. Hú ez már könnyen ment. Örömömre megmaradt a régi kódom, nem kell újat bifláznom.

Az őr udvariasan kikísért, és mind a ketten megkönnyebbültünk, hogy meg úsztam a dolgot, de ő még megjegyezte, hogy részéről még nincs befejezve, mert a hölgy az öt gyerekkel nem szokta egy felvonásossá tenni az itt létét.

Sebaj, én már kívül voltam, és a környéket is igyekeztem el hagyni! Egy darabig mellőzni fogom az visszatérést.

Üdv mindenkinek Dédi.

19 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://evimamika.blog.hu/api/trackback/id/tr846021003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2008.07.23. 19:51:28

Igen, ezzel én is így vagyok... Nem nagyon szeretek a bankba menni. De minden hónapban egyszer azért be kell menni, ha másért nem pénzt felvenni, vagy akad valami elintéznivaló, amit egyeztetni kell. Mindig van valami megoldandó probléma sajnos... %sad% Az őr rendes volt, hogy segítségedre sietett... Persze Ő tisztában volt a helyzettel, ahogy olvasom.... Nem is csodálom, hogy Te sem kivánkozol vissza... %wink%

Ancsa 2008.07.23. 21:19:05

Hát ja...egy felvonás nekik nem elég!

Manólány 2008.07.24. 07:12:56

Dédike nagyon űgyes ám, a boltokba fantasztikusan jól alkalmazza a bankártya vásárlás technikáját.

margit2 2008.07.24. 08:30:55

Biztos ügyes lehet Dédike, szerintem nem sokan merik használni "dédi" korukban... %wink%

Táborkrónikás 2008.07.24. 08:31:02

Nekem csak egy kicsinyem van, nem vagyok kissebbségi, de néha sajnos nekem sem egy felvonásos sajnos. És olyankor hogy elegem szokott lenni...! ;-)

Kati 2008.07.24. 09:08:11

Még jó, hogy az őr segítőkész volt. Napsütéses szép napot kívánok!

dédike 2008.07.24. 13:30:44

Könnyebb a kártya használat, mint a pénzel való bajlódás.

Blue Ocean 2008.07.24. 13:54:06

Hát...nem irigyellek ezért az incidensért. Örülök hogy megusztad!:-) Puszillak!

Rezgő 2008.07.24. 19:02:23

egy kisebbségi kisgyerek ! Ezt hogy kell érteni Dédike? annyira kicsi volt a gyerek, hogy még egy jelzőt tettél a kisgyerek szó elé?? :) Kifejtenéd bővebben? :)

dédike 2008.07.24. 19:27:04

Rajtad kivül úgy néz ki mindenki értette,de ha te nem a magyarázat: társadalmunknak egy gyorsan szaporodó nem éppen kívánatos rétege.

marisom receptjei 2008.07.24. 23:01:14

Végig olvastam mindent. Gratulálok és felnézek RÁD DÉDIKE!!! Így kell FIATAL DÉDIKE maradni! Nagyon szép napjaid legyenek!

Rezgő 2008.07.25. 18:52:26

És ők kik?:)

dédike 2008.07.25. 20:13:27

Akik miatt a kilincsedbe áramot vezetnél védelemnek, te kötöszködő.

Ildi 2008.07.26. 07:35:11

Nos én pont egy ilyen fiókban dolgozo. MOndhatom nap mint nap vannak kisebbségi ügyfeleim. Az egyik nap sikerült is örök ellenséget szereznem a személyükben. A "hölgy" (kb. 160 kg) oda támaszkodott a pultomhoz sorszám nélkül. Pont tele volt a bank, fizetés nap volt. Mondom, nem ön következik. Mire a "hölgy" csak a számlaegyenlegét akarja megtudni. Mondom, oké húzzon sorszámot. De csak köti az ebet a karóhoz, mire én közöltem vele, hogy előtte már 15 en várnak arra, hogy megtudják az egyenlegüket és nem vagyok hajlandó kiszolgálni, sőt a biztonsági őrrel ki is kísértetem, ha nem tartja be a rendet. Azt hiszem az összes cigány istenséget ellenem küldte aznap, a kolléganőim mondták is, hogy este és sötétben ne nagyon kóboroljak a városban... Na Rezgő, ilyen kisebbségiekről beszélt Dédike.....

dédike 2008.07.26. 07:51:19

Köszi Ildi. Bizony félni kell tőlük. nekik mindent szabad. Nálunk sok az ujjonan betelepűlt és ezek mindent megengednek maguknak.Senki sem mer velük szembeszállni.Bizony nem tanácsos egyedűl mászkálni.

Rezgő 2008.07.26. 11:49:09

Azt vártam, hogy valaki végre nevén merje nevezni a dolgokat! Tudtam, kikről van szó!:((( Az a baj tudjátok, hogy könnyen a rasszizmus vádja ér bennünket, ha kiírjuk az igazat:((

dédike 2008.07.26. 16:20:27

Volt olyan cigány barátom, akit megsirattam mikor meghalt, csak sajnos a többség egy élősködőhöz hasonlít,amit nem szeretek. találni ilyet minden nemzetségben csak kevesebbet és kicsit nevelhetőbbet.

lakoma1 2008.10.09. 15:27:59

Megmosolyogtattál rendesen:))) Nagy élmény lehetett. Csemegézek egy kicsit, Te már annyiszor jártál nálam, én most ismerkedem:))
süti beállítások módosítása