Dédike

:)

Kommentek:

  • margit2: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! :-) (2015.05.11. 08:34) 2015 jan. 19
  • Aloha3: :-( Nyugodjon békében! További szép estét, jó hetet kívánok neked Dédike! :-) (2015.01.19. 18:50) 2015 január 12
  • Dédike: Igen, mindenki siratja a régit. Ez nem egy jó konstrukció! (2015.01.11. 03:01) 2015. I. 2.
  • Turmixoló: Majd mennek ismét. Így év végére nagyon letud amortizálódni az ember, mindent jobban a szívére ves... (2015.01.03. 16:56) XII,29.
  • ToPa: :) Hát földrajzilag itthon épp.. Blogilag: lucikaya.blogspot.hu/ meg itt.. De ott vagyok mondj... (2014.12.31. 11:22) XII. 28. VASÁRNAP.

Látogatók:

***
Flag Counter

Címkék

2011.05.13. 14:36 pitypangoss

A gyilkosok!

Hétfőn, mikor jöttem haza, majdnem elsírtam magam. De a méregtől, felháborodástól a vérnyomásom kiugróban volt.
Ötödik éve, hogy a harkályok az egyik utcai meggyfámba költöztek. Minden tavasszal bejelentkeztek, hogy haza tértek. Évente két-három költésük volt, az időtől függően. Mindig tudtam, hogy mikor keltek ki a fiókák, mert a kertbe az ablak alá dobták a tojáshéjat, szinte, hogy tudassák az eredményt.

Most a fa alatt egy csomó toll, és két tyúktojás nagyságú, már szőrtollas fióka hevert döglötten.
Először nem tudtam mire vélni a dolgot, mire a villanydróton a fejem felett éktelen ricsajjal megszólalt két sötétszürke világosabb farkú madár, bejelentve, ők voltak az engedély nélküli lakásfoglalók.
Ronda borzasak voltak…. Sárga csőrrel.
Most napok óta hordják a füvet a fészekbe, és az előző lakókat nem is láttam az óta.
Ez olyan álatok közti etnikai háború. Az engedély nélküli lakásfoglalás.
Tudom, hogy ezeknek is élni kell, de miért pont az én kis harkály bébijeim voltak nekik útban.
Nem hiszem, hogy valaha is szeretettel tudok majd rájuk nézni.

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://evimamika.blog.hu/api/trackback/id/tr376019270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2011.05.13. 18:04:33

Ó nagyon sajnálom a kis harkályokat én is..... Elhiszem, hogy bosszankodsz miatta.... Talán is is hasonlóan gondolkodnék, mint Te! ...

vnjudit 2011.05.13. 19:51:26

Sajnálom :(

egyetlen 2011.05.13. 21:28:44

Ilyen lakásfoglalókat csak még a verebeknél láttam, akik a fecskéket üldözték el az eresz alól nálunk. A leírás alapján havasi csókára tippelek, itt van néhány kép róluk: http://www.globaltwitcher.com/gallery.asp?thingid=26244&language=hung

evimami 2011.05.13. 22:01:00

Igen a hangjuk után én is csókára gondoltam, csak még eddig nem láttam. Az a szürkehátu stimmel. Ő a gonosz. Akkor előfordul, hogy kincset is gyűjtenek a fámba?....

joe bácsi 2011.05.13. 22:03:27

Szomorú. Még a kakukk is különb madár, mert az csak a tojást dobja ki nem a már élő egyedeket és helyette a saját tojását kelteti ki a másik madárral.

Hajnalkép 2011.05.13. 22:04:17

Igen Dédike, majd ősszel mikor elköltöznek, ha elköltöznek, akkor megyünk kincsvadászatra. ( Azért a gyürűeidre vígyáz, mert lehet, hogy máshova fogják eldugni:)

Forest 2011.05.13. 23:52:39

Nagyon sajnálom a házi kedvenceidet. A betolakodókat én se szeretném, sőt... Nekem fecskéim és feketerigóim vannak. Nagyon szerethetőek. Bár a fetekerigók valami förtelmes ébresztőt fújnak. De hát ők így köszöntik a napot és engem is:-))) Veled érzek és háborog a lelkem, de ez az élet rendje, sajnos... a természet így alkotta meg. Ölellek és szép jó éjszakát kívánok. Remélem békésen alszol már.

kata... 2011.05.14. 16:29:59

én sem tudnám szeretni őket ezek után:(
süti beállítások módosítása